網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月12日 星期五

甄子丹受傷老婆詩詩飛咗 [忽然1周 - 1037] 子丹,MW,甄子丹



俾張晉唔小心扑親,咁就打爆鼻,甄子丹事後只係話「兄弟有心」,仲識講笑話唔係俾重量級拳王泰臣咬。

媽咪姐

甄子丹受傷老婆詩詩飛咗

「宇宙最強」都有受傷時,甄子丹日前拍電影《葉問 3》,俾張晉用八斬刀劈中鼻樑,當場流血,搞到張晉好內疚。但係甄子丹做得「宇宙最強」,點會俾小事嚇到,佢只係唞咗一晚就復工,仲準備嚟緊同粉絲開見面會㖭。

不過佢老婆汪詩詩咁啱參加緊交流團,前幾日去咗南美,知道老公傷咗,梗係有啲擔心!不過佢話睇到啲相就安心番,老公工作一向好危險,但覺得佢嘅功夫喺呢行依然係最強嘅!唉,查實幾擔心都冇用,話晒南美連轉機超過 30個鐘,想即飛上海陪老公都有啲難度。陰功豬咯!

張晉錯手打傷甄子丹,好自責,即刻幫手護理子丹

傷口。

甄子丹老婆汪詩詩上星期去咗南美參加交流團,知道老公傷咗,佢處變不驚,仲話:「佢依然咁靚仔。」

傷還傷,甄子丹點會俾小事影響吖。嚟緊嘅周六( 13日)佢喺上海搞粉絲見面會,仲話當日會喺片場趕過去,勁有心。

鍾意就快D Share啦!