網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月26日 星期五

為圓導演心願 梁詠琪簽星皓做一姐 [忽然1周 - 1039] 梁詠琪,MW,



餵人奶升 cup

為了寶貝女健康,梁詠琪決心餵母乳,近月因為谷奶所以連升幾 cup,令其上圍豐滿十分養眼。

娛樂喧

為圓導演心願 梁詠琪簽星皓做一姐

去年為佗愛女 Sofia(祈淑菲)而停工一年多的梁詠琪( Gigi),產後雖未完全修身,但早前已開始接 job搵奶粉錢。本刊收到消息, Gigi有新動向,她 5千萬簽「星皓」 3年,成為公司一姐,主攻國內電影市場,還有意執導演筒。

Gigi說好的追 B計劃,亦因為簽新公司而要順延。現時她已有幾個劇本在手,工作排到明年年底。幸好老公 Sergio冇詐型,俾 Gigi搏殺多兩年先再追個「慈姑椗」。







現年 39歲的梁詠琪, 2011年她與西班牙籍老公 Sergio結婚後,放下包袱,接拍彭浩翔作品《香港仔》,演活一個擁 36D上圍的女明星,令人留下深刻印象。

梁詠琪經歷結婚與生女兩件人生大事後,發現內心對演戲仍有一團火。今年 3月底與美亞電影結束多年賓主關係後,她一度想自行籌組個人工作室。但本刊收到消息,梁詠琪近日改變主意,為有更多時間照顧囡囡,決定加盟星皓作為經理人公司,以 5千萬簽約三年,正式成為星皓一姐。

Gigi與星皓老闆王海峰多年來關係友好,原來 07年 Gigi已有意成為旗下藝人,奈何埋門動筆時才撻 Q。今次 Gigi被對方誠意打動,正式成為星皓一姐。

Gigi與老公 Sergio婚後努力造人,今年 2月終於如願誕下小高妹 Sofia,還真傳父母優良血統,是個小美人呢!

老闆親自出馬

據知情人士透露:「 Gigi戲癮好大,生完囡囡冇耐已經話想拍番戲,仲唔聲唔聲同星皓傾掂數。不過就有附帶條件,就係要同跟咗佢好多年嘅經理人阿詩一齊過檔,星皓當然冇問題啦。 Gigi曾經講過唔鍾意拍電影,因為花時間太長,不過依家又心大心細,星皓好快手攞咗幾個劇本俾佢揀。點解要入星皓?佢同老闆王海峰素有交情,王生好有誠意,親自搵 Gigi傾咗好多次,佢知道 Gigi好想做導演,應承會全力支持佢。依家星皓主力喺國內拍電影,全部都係大製作。 Gigi都想演多幾部代表作,想試吓做影后嘅滋味。」

而多年來一直以經理人身份在 Gigi身旁打點一切的阿詩(王曉詩),去年因 Gigi佗 B停工,在北角開了車仔麵店,梁當時亦現身撐場。事實上二人已超越賓主關係,幾乎以姊妹相稱。她們亦同是「 G Major娛樂有限公司」董事之一,關係千絲萬縷。

共同進退

Gigi與經理人阿詩合作已十多年,去年阿詩在北角開車仔麵店時,腹大便便的 Gigi現身撐場。二人還一同成為「 G Major Limited」董事之一。現在 Gigi加盟星皓,講到明要帶埋阿詩入公司。

復工 Job接 Job

產後的 Gigi,不斷獲中港兩地的廣告商邀請, 5月中她正式復出後,一連串出席數個活動。

追仔計劃延期兩年

堅持餵人奶的 Gigi,上月在百日宴上仍未完全修身,上圍更升了幾 cup,因為餵人奶一定要吸收足夠的澱粉質與營養,她只好戒油鹽糖和多飯少汁。據知星皓近日亦着手為 Gigi聯絡纖體公司,希望她能夠以最 fit狀態示人。

記者於周一( 22日)致電 Gigi經理人阿詩,對於 Gigi加盟星皓一事,她不願多談:「多謝關心!其他嘢唔回應喇!」自 2月誕下愛女 Sofia後, Gigi自爆會應老公 Sergio要求盡快生多個,但由於已簽星皓,造人大計要煞停。日前她接受公開訪問時說:「追仔計劃要到出年先實行。」本刊亦曾致電王海峰及其公司的宣傳要員 Veii,但至截稿前仍未有回覆。

超趣致靚 B

現已 4個月大的 Sofia眼大大又愛笑,自然成為 Gigi與 Sergio的寵兒周日(21日)父親節, Gigi更代女兒在微博出 post冧爹哋。

放假湊女

Gigi與 Sergio放假湊女外出完全不會假手於工人,二人非常享受做新手父母。

豪華百日宴

本月 14日,梁詠琪為 Sofia在四季大搞 50萬豪華百日宴,還呼籲所有到場的賓客「折現」行善,幫助尼泊爾地震居民。

突破演巨胸

梁詠琪當日睇《香港仔》劇本時,完全沒想到造型如此性感,也是她演戲多年來的一個突破。

一山不能藏二虎

星皓娛樂成立至今已 15年,老闆王海峰 01年經導演爾冬陞介紹而結識林嘉欣,翌年林便簽約成為旗下藝人,登上一姐之位。到 04年,劉心悠以清新玉女形象入主星皓,在電影《阿嫂》嶄露頭角,因而傳出與同戲的林嘉欣不和,最後二人分別在 10年及 14年約滿離開,其間傅穎曾加盟,惟因她太多是非, 2013年滿約後不獲續約。現時星皓旗下只剩羅仲謙一人,去年他加簽 9年長約,在星皓投資的新片《三打白骨精》演主角之一的牛魔王。

第一代一姐 林嘉欣

第二代一姐 劉心悠

鍾意就快D Share啦!