網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月9日 星期二

胡杏兒12月出嫁 香港擺酒 杏兒,胡杏兒,



35歲胡杏兒亦趕做羊年新娘,將與拍拖不足一年的Philip Lee結婚,婚期已於今年12月,到時還會在香港擺酒。

今日有雜誌報導,去年底本與夜店老闆Phil拍拖的胡杏兒,兩人感情發展突飛猛進,並指最近男友更求婚成功,兩人打算於今年12月拉埋天窗。最近男友就要求一班相識多年的舊同學,要預留年尾日子,幫佢做兄弟。

上月中,兩人才到馬爾代夫預支蜜月,兩人住在附有私家泳池的獨立屋,完全不受騷擾地享受二人世界。據報導指,Phil早前鼓起勇氣向女友求婚,杏兒亦爽快答應。得到女友答允求婚,心情興奮嘅Phil因為女友嘅關係未敢向外公布消息,但私底下向英國一班舊同學Hold期,希望佢哋12月都喺香港,因為要幫佢做兄弟團。至於胡杏兒,姊妹團鐵腳當然就係「胡說八道」成員,胡定欣、黃智雯及姚子羚,而最難得係佢請埋男友前度李施樺(李詩韻)做姊妹。
鍾意就快D Share啦!