掃呢頁CODE去手機

2015年6月4日 星期四

陳可辛湊女蒲書店 吳君如食白果 [壹週刊 - 1317] 君如,陳可辛,吳君如,M1,



同你吟一吟

陳可辛湊女蒲書店 吳君如食白果

一開工隨時要留喺內地幾個月嘅陳可辛,已經拍板開拍退役中國網球好手李娜自傳電影,女主角人選七月先有定案,陳導仲有時間留港陪吓囡囡是知,儲定分。

早個禮拜,陳可辛同吳君如孖咇湊女,一家三口同埋外傭姐姐喺中環飲茶再行街。是日家庭樂,加上書蟲陳可辛在場,重點目標係 Book@zine。陳導隨隨便便已經執咗成袋書,囡囡是知就揀咗筒啱十二歲以上玩嘅 Truth or Dare game card,唯一係媽咪吳君如,繑埋雙手食白果。買完走得,一家人原本打算直行搭扶手電梯落街上車,但吳君如𥄫到《壹》仔,立即掟彎,拉隊兜另一邊行樓梯走。

明嘅!吳君如擺明係唔想上鏡,不過九歲是知就不停擰轉面望鏡頭,啤……

見到《壹》仔,吳君如唔坐扶手電梯,叫老公兜去另一邊落樓梯走。

囡囡想買 game,吳君如望吓個價錢, 150蚊,唔貴,買!

陳可辛孭住大袋書,收穫豐富。

小朋友好奇心重,九歲是知不停擰轉頭八卦。

老遠見到朋友,吳君如邊開車門,邊伸手同人打招呼。

鍾意就快D Share啦!