掃呢頁CODE去手機

2015年6月4日 星期四

華泰廣告嚇怕芬佬 [壹週刊 - 1317 - 財經] 華泰,M1,



華泰董事長吳萬善(右)及總裁周易(左),在上市儀式與港交所主席周松崗(中)握手。(《蘋果日報》圖片)

中環人語

華泰廣告嚇怕芬佬

有基金經理睇完華泰證券國內一個畫公仔畫出腸嘅廣告,就冇乜興趣認購華泰嘅新股;廣告術語讀起來十分鏗鏘又押韻——「足不出戶 萬三開戶」;「萬三」唔係廣東話萬三蚊喎,意思係萬分之三,即係話股票買賣佣金只收 0.0003,香港金融界叫「三滴」,以往佣金都有「八滴」,證券行爭生意爭崩頭,減佣吸客至得番「三滴」。

華泰證券廣告露晒底,佣金戰下,只剩「三滴」。

見到咁嘅形勢,芬佬話華泰上市後公布半年業績可能唔錯,因為佣金未減至「三滴」,但之後如何?唔樂觀喎!所以華泰證券雖貴為新股凍資王,但雷聲大,雨點小,首日掛牌升幾個%,每手僅賺兩嚿幾,夠飲餐茶囉。

霍孫照稿讀

馬時亨(右)上週在貿發局與霍啟剛(左)分享創業心得,揶揄自己和霍啟剛均從未創過業,笑說主辦單位請錯人。

冇創過業嘅霍孫霍啟剛出席貿發局分享創業心得,認真搞笑,貴為香港青年聯會主席,經常都要公開「讀稿」演講,原來霍孫以往在高盛和所羅門兄弟做分析員時就經常要讀稿,讀俾邊個聽?咪佢阿爺霍英東呢個潛在大客,睇吓個孫仔可唔可以 impress到阿爺攞嚿錢來投資熱吓身;相較於其他冇咁富貴嘅二、三代,入投資銀行做暑期工,一般都係做「影帝」,同埋「影后」,影乜,影印囉!霍孫可以對住阿爺讀稿,已屬另一層次。

金融逍遙客 人靠賣相

游走於中港台併購、私募投資的金融多棲動物,現為多間上市公司主要股東及董事。

年紀愈大,見人愈多,就愈覺得「相由心生」這四字真是古人智慧。雖然小時候父母教導不要以貌取人,但經歷的事多了,總結下來,以貌取人真有一定可靠性。

環顧香港政壇,各政客政論水平,沒有令人印象深刻,論相貌卻各有突出之處。逍遙客之見,從政僅靠學歷或 IQ只是基礎,一副好賣相才是關鍵。現時政棍政毛當道,日嘈夜吠,每日看電視上那幾副尊容,就恨不得馬上轉台以免影響食慾。無論建制、民主派、造反派或港式紅衞兵,百思不得其解,點解連搵個四正啲嘅都難呢?

先講吓所謂特首首席智囊的佳叔,講嘢一嚿嚿,一句話也要斬件碎上,永遠聽唔到一句完整句子,肚裡更有墨水,都冇法讓聽眾有耐性等佢講完。還有不斷為市民提供茶餘飯後笑料的樹根叔,及有事無事都先藐嘴藐舌的掃把頭。這邊廂民主派的袋巾梁,大熱天三十幾度,即使去濕𣲷𣲷的深水埗街市與小販握手,也永遠英式三件頭加小袋巾。看他藏於金絲眼鏡後的瞇瞇小眼,令人想起抗日片中那個師爺翻譯官多過政治家!較好的是新進鬥士四眼鋒,雖中學程度口才了得,其貌不揚但佔中期間對住 CNN,英文對答流暢,一定令那幾個鬼鬼祟祟的學聯發言人無地自容。間中穿插還有揮舞英國國旗的猥瑣男,身邊有朋友笑謂,看到他就有舂佢幾拳的衝動,他衝軍營被判入獄,必有不少人叫好。

打開電視,香港政壇就像一個活生生的馬戲團,嗚呼哀哉,就算冇真普選,究竟什麼時候能還我普羅大眾,一個較有美感的政治畫面?對着電視不想轉台的那一天,應就是香港政治有希望的一天!

中環寸嘴 最怕你唔來

楊國佳

搵到錢梗係食好嘢,去九龍半島酒店間嘉麟樓食個晏仔,呢度啲人冇中環區咁急,可以慢慢歎,食餐安樂茶飯。點番壺靚茶先,呢度有成三十款任揀,梗係要番壺六安六安冇普洱咁濃,家陣出面好少有得飲。招呼我個妹頭(註:即侍應)幾醒目,喺銅鑼灣怡東酒店過嚟,問佢有冇 serve過中巴個老細,識答話:「有呀,顏二少嘛!」嗱,啲伯父緬懷自己後生嘅日子,特別鍾意人哋稱呼做「乜少」、「物少」。

嚟呢度,一定要叫柚皮,個廚以前喺福臨門 train過,最叻做柚皮;半島叫佢啲廚房佬 make sure長年都要有貨(柚皮),半島喺泰國、菲律賓都有酒店,嗰度出產碌柚,所以全年有得食㗎!

點多味阿拉斯加蟹,紅燒一味,酸梅子薑蒸又另一味,再開埋支白酒,唔好以為隻蟹好大隻喎,唔「𢲲」肚。我叫個廚同我將剩咗嘅酸梅醬汁,炒個米粉,天口熱,開胃好多!嘩!擺到成枱都係。隔籬枱條股票佬帶班𡃁嚟食,一入嚟眼睥睥我添,聽到佢喺度猛講馬雲啲股票,不過唔似搵到食喎,佢全枱都係放點心!

粉絲 Micky又來信,醒我另一首詩(貶篇):

「肥仔一日食到黑 侍仔都係有人格

宣傳吓都照頭淋 冇你老豆點會發

勸君來將寸嘴改 他日好景或不再

風水輪流轉又轉 謙卑永得眾人愛」

回應:呢位粉絲,醒我苦口良藥,嗒落有餘韻添!出得嚟行,我預咗要受,唔怕你精,唔怕你呆,最怕你唔來!不過我同你講,有啲肉哋先係老細格,戴卓爾夫人 82年 PK後,我要喺北美開山劈石呀,嗰啲辛酸不足為外人道。

整番隻蟹慢慢歎,踎陸羽滿足唔到我!

柚皮纖維多,食完之後即有反應,大腸蠕動暢順,爽晒!

邱達根與陳展鵬

荔園翻生,呢期邱達根(左)好旺;不過有人誤會咗佢係藝人陳展鵬(右),大家睇吓有幾分似?

金牙大狀講嘢 亂掟公帑出街

零售、酒店業之失,話唔定係其他行業之得,何必亂掟公帑出街呢?

鬍鬚曾為經濟把脈,話少咗遊客嚟,零售及酒店業嘅失業率較舊年微升零點五個百分點,驚咁會打擊整體就業。不過,話口未完,佢又指出二至四月,整體失業率下跌,總就業率更按年上升。咁少咗遊客到底主吉定主凶?

鬍鬚曾冇講,但就撥多八千萬元俾旅發局去吸引多啲遊客嚟。如果遊客真係多番,會唔會反而令多啲人失業,以致整體失業率升番呢?

一田百貨莊偉忠老早講咗俾大家知,現今事浮於人,冇一行人齊。少咗遊客,話唔定零售及酒店以外嘅行業可以因而請夠人手,做多啲生意呢。咪恃住庫房有錢就係唔係都亂咁掟公帑出街至得㗎。信吓市場嘅自動調節機制都得啩,老友。

中環人語迷你版

“如政改通過,恒指可上三萬點以上”

估中邊個中環人講呢句說話,送你 plantronics. Voyager Legend Signature Black藍牙耳機一個有意參加者,請於六月三日(星期三)下午一時後,將答案、姓名及聯絡電話電郵至centralman@nextmedia.com小宗只接受電郵,郵寄免問。

本刊員工及直系親屬不得參加。

為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於每個星期三下午一時後來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。

超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。

答案及中獎者姓名將於下期本欄揭曉。

上週人語揭曉答案

“我太多錢集中放喺一個資產上。”

謝清海

得獎者:葉劍迅

中獎時間: 1:00pm 27/5/15

廣告時間

你有某財團嘅黑幕想爆?你知邊間上市公司造假?

你仲想舉報地產霸權嘅不公?

歡迎你將財金界嘅冤屈或過癮八卦事,爆俾《壹仔》財經組知,一切報料,均會保密!

爆料熱線/whatsapp: 6829 5929

鍾意就快D Share啦!