網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月11日 星期四

諸葛紫岐冇心肝 [壹週刊 - 1318] 諸葛,諸葛紫岐,M1,



等車期間,幪面諸葛紫岐只係顧住篤手機,負責睇仔嘅薛嘉麟就𠌥前同囝囝玩。

同你吟一吟

諸葛紫岐冇心肝

由 model變模媽,最近仲話投資咗幾億,响北京搞娛樂製作公司自己做老闆嘅諸葛紫岐,成日都話自己好忙好忙,忙過以前做 model,上個禮拜三(六月三日),大忙人終於唧到時間,同老公薛嘉麟一齊湊埋個仔出街。

每次一家三口出動,抱仔粗重功夫,永遠係老公負責,諸葛紫岐就例牌黑超口罩。當日如是,响中環置地等司機車,囝囝 Arthur坐住 BB車,老豆薛嘉麟睇實,諸葛紫岐就攞住部手機同兩父子影相。

司機到,諸葛紫岐第一時間自己行上車,仲要揀近行人路嗰邊車門,殿後嘅薛嘉麟唯有抱住囝囝,行出去近馬路嗰邊車門上車。

做人阿媽咁冇心肝!我係你老爺奶奶,肯定家法侍候!

覆完 message,諸葛紫岐終於有時間幫兩父子影吓相。

司機車到,諸葛紫岐一馬當先,父子跟後。

之前諸葛母子出動,外傭負責抱 B,阿媽繼續幪面。

諸葛紫岐選擇近行人路嗰邊車門上車,要兩父子行出馬路邊。

鍾意就快D Share啦!