掃呢頁CODE去手機

2015年6月11日 星期四

吳美珩茶聚變影相會 [壹週刊 - 1318] 吳美珩,M1,



High tea飲 wine,吳美珩揀白酒,兩個朋友就紅酒同香檳。

同你吟一吟

吳美珩茶聚變影相會

隨住睇電視送飯日子不再,除非係大台滾筒式狂谷,否則,噏得出名嘅新一輩姐仔小生,有限數!相反,昔日啲花旦,即使離開幕前 N年,依然係 fans集郵目標。

上星期四(六月四日),吳美珩同朋友喺 Cafe Landmark下午茶,三點幾坐到五點幾,三個女人叫咗兩碟嘢,紅白酒香檳各一杯, hea住傾。其間,不斷有人走埋枱,要求同吳美珩合照,當事人亦來者不拒,好 nice!

○七年囡囡出世後,吳美珩專心做全職主婦,一一年幫老公啤多個慈姑椗,肚皮都收得工!退場八年,依然似模似樣,相比今日大台所謂一線花旦例如楊怡、徐子珊,不但冇輸,更勝一籌!

不停有人埋枱要求合照,吳美珩逐個影,一啲都唔介意被騷擾。

鍾意就快D Share啦!