掃呢頁CODE去手機

2015年6月11日 星期四

親子樂 拒做怪獸媽咪 蔡少芬姚瑩瑩仔女開心學溜冰 [壹週刊 - 1318] 姚瑩瑩,蔡少芬,M1,



圓方成為蔡少芬一家的主要活動場地,上週一家三口便約埋姚瑩瑩母子在商場學溜冰。

探熱針

親子樂 拒做怪獸媽咪 蔡少芬姚瑩瑩仔女開心學溜冰

每個父母都想仔女贏在起跑線,小朋友未夠一歲,已經要返 playgroup、學西班牙文、學豎琴,總之以難壓易,提高入讀名校機會率。

蔡少芬同姚瑩瑩兩位星級媽咪就冇咁怪獸,寧願安排仔女跟私人教練學溜冰,讓同樣四歲的楚兒與 Evan,童年冇壓力。

甩繩馬騮

家住沙田,過條尖山隧道就出到尖沙咀的蔡少芬,經常一家大細圓方活動,早個禮拜,兩公婆一齊出動接大女楚兒放學,在圓方開餐,同枱還有姚瑩瑩和她的寶貝仔 Evan。著住校服裙的楚兒坐唔定,扭計落地到玻璃欄前睇人溜冰,老豆張晉捉都捉唔實,冇晒符!相反, Evan就文靜得多,成餐飯都坐定定。

醫飽肚一行人先到附近書局巡了一圈,之後經過戲院見到美國隊長擺設,兩個小朋友立即變甩繩馬騮,甩開媽咪,走上前自動擺甫士,相當搞笑。

Hea到三點,終於夠鐘上堂!楚兒同 Evan換過裝備,跟教練學溜冰,由於仍是初學階段,兩個小朋友所做的動作以簡單為主,打開雙手練習平衡,又推住櫈仔,滑前滑後。

蔡少芬活動教學,教楚兒搭扶手電梯時要捉緊,更即席示範一次。

兩個小朋友一見到美國隊長,即刻 high爆,鬆開媽咪手,跑埋去擺超人 pose。

放學時,兩公婆夾手夾腳幫楚兒換鞋。

另一日上堂,楚兒玩到唔捨得走,蔡少芬要出齊軟硬功氹佢離開。

冇電扭抱

坐在觀眾席的蔡少芬和姚瑩瑩一邊篤電話,一邊雞啄唔斷講媽咪經,張晉則拎住手機,拍低囡囡上堂過程,精靈的楚兒偶然會滑近觀眾席,擺晒甫士讓老豆過手癮,氹死人!

溜冰課上半小時,蔡少芬兩公婆夾手夾腳幫楚兒換好鞋仔,之後就同姚瑩瑩分道揚鑣。拖實囡囡搭扶手電梯時,蔡少芬問囡囡:「溜冰好唔好玩呀?」楚兒興奮答:「好玩!」

返學到上完溜冰課,楚兒開始冇電,行去停車場期間已經要扭老豆抱,其間冇化妝的蔡少芬發現記者,即笑住說:「唔好影我呀!影佢哋(張晉及楚兒)」早已習慣面對鏡頭的楚兒時不時回頭望, sweet爆!家長唔怪獸,小朋友亦較可愛!

初學階段,楚兒同 Evan練習平衡動作,十足十鴨仔一樣,非常得意。

兩個家長夾份請私人教練,一堂半粒鐘,盛惠$230。

楚兒失平衡跌親,蔡少芬依然冇反應,果然唔係怪獸家長。

蔡少芬肉緊抱住囡囡狂錫。

Evan用媽咪的披肩笠頭扮怪獸,追住楚兒。

鍾意就快D Share啦!