網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月18日 星期四

孝順女神朴信惠 [壹週刊 - 1319] 朴信惠,M1,



本來朴信惠打算喺香港多留兩日周圍去玩,可惜收到爺爺過身嘅消息,當晚漏夜就搭夜機返韓國。

日韓到會

孝順女神朴信惠

韓國娛樂圈人才輩出,要維持人氣真係一啲都唔容易,可以連續五年喺「百想藝術大賞」奪得人氣女子獎,朴信惠絕對稱得上係新一代女神。今年 25歲嘅朴信惠拍過多套人氣偶像劇,包括《原來是美男》、《繼承者們》、《 Pinocchio》等等,喺亞洲人氣超高,仲係韓國第一位舉行亞洲巡迴粉絲見面會嘅女演員。

今次喺香港舉行首個簽名會,本來係一件值得開心嘅事,不過見到佢玩遊戲時,雖然盡力融入氣氛,卻似有啲強顏歡笑,唔太投入,原來佢活動當日早上收到爺爺喺韓國過身嘅消息,所以心情沉重,仲不禁眼濕濕。其實朴信惠一向同爺爺感情好好,上年年尾喺頒獎禮上領獎,朴信惠喊住咁話希望患病嘅爺爺可以盡快康復,可惜最後撒手人寰。 Fans聽到都非常心痛,大家安慰佢時,佢仲裝出笑容話自己無事。其實要由個心靚出嚟,呢啲先可以叫做女神,又專業又孝順,朴信惠可以 keep到咁紅係有原因嘅!

通常女演員嘅 fans都係男性居多,不過朴信惠嘅 fans有一半係女仔,呢個妹妹就被抽中可以餵食點心,食得好 sweet。

見女神無乜精神,各位 fans玩遊戲嘅時候都出盡全力,希望搏得紅顏一笑,呢個 fans成功了。

朴信惠來港出席 fans見面會,不過因為家事而影響情緒,連長腿都收埋。

鍾意就快D Share啦!