網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月18日 星期四

鍾楚紅客串做阿四 [壹週刊 - 1319] 鍾楚紅,M1,



冇助手冇人陪,紅姑自己推行李 check in過關。

同你吟一吟

鍾楚紅客串做阿四

早個禮拜,《壹》仔去機場送朋友機,一落車,就見到鍾楚紅架 Audi停咗喺出境樓層落客區,車尾門打開咗,有個男人(唔係平時用開個司機)幫佢搬啲行李上行李車。

八珍聽二五講過,紅姑富貴朋友多,好多時出埠都係坐朋友私人飛機,乜都有人安排打點好;但是日所見,一個人搭機,但隨身行李就有四件,包括兩大個 Rimowa,一個睇落唔輕嘅紙皮盒,同一卷 pack好晒防撞膠紙,起碼半個人咁高嘅卷軸。

搬晒啲嘢上行李車後,紅姑好豪咁俾張金牛個男人,對方開車走,佢就自己一個推住成車行李去 check in過關。

冇助手陪要自己搬搬抬抬做晒阿四,紅姑呢個 trip唔似出門做嘢,睇個勢,反而似做 courier。平時多朋友關照,咁都要還吓人情嘅!

司機郁手落完四件行李後,紅姑就俾咗張金牛對方。

鍾意就快D Share啦!