網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月12日 星期五

2015年網民傑作集 [忽然1周 - 1037] MW,



靚抽王

2015年網民傑作集

Cap圖龍虎榜

平日一打開 facebook同 WhatsApp,可謂 cap圖滿天飛, cap圖已經成為我哋生活嘅一部分。今期至新至 hit嘅 cap圖係乜?睇 Cap圖龍虎榜!

第一位: Lego大時代

網民嘅才華已達神級,竟然可以將神劇《大時代》 Lego化,睇番《大時代》啲 cap圖,真係真嘅一樣,連方展博個髮型都好似,手上面件股票衫都係一樣。近排咁多品牌玩廣告,會唔會係 Lego官方公司特登玩嘢呢?

第二位:怪獸家長引來神回應

話說有位疑似怪獸嘅家長受訪,講到個仔每月花幾千蚊上興趣班,當中包括有游水、非洲鼓(甚麼來的?)、唱歌、朗誦,仲有中英數……片段中位小朋友狀甚苦惱,而嗰位母親感覺就自 high非常。網民們有見及此,懷着一片慈悲心腸,驚個細路頂唔順,於是就有堪稱神回嘅 cap圖:

第三位:日本分手信

網上流傳一段關於分手信嘅 WhatsApp對話,神級嘅港男遇上世界級港女,充滿港式風情。點解要成日 WhatsApp問對方做緊乜同去咗邊?點解去親旅行都要去日本?點解係都要買勁多手信?冇人知,不過呢段嘢,確實幾好笑嘅。

鍾意就快D Share啦!