掃呢頁CODE去手機

2015年6月18日 星期四

背妻偷食愈描愈黑 譚小環夫婦回應3大疑點 譚小環,小環,





其他影片:>>






【影片更新】

今日譚小環老公蔡強榮被爆疑似背妻偷食,被影到同長髮索女去圓方嘆茶,暗角攬住兼捉玉手,態度親熱。小環接受訪問時就話:「我同老公關係好好,其實好多時佢約啲女仔都係傾公事……我好難識得晒,我又唔係做嗰行……呢個女仔我唔識……唔好嚇我呀!」向老公投信任一票。

而主角蔡強榮,今早亦接受訪問,指同小環感情冇問題。「好多嘢都係小環話事,兩公婆我哋都咁多年,大家相處都有咗個模式,唔希望一件咁嘅事、一次lunch appointment,衍生咗咁多嘢出嚟,對任何人造成影響,我都覺得有啲唔好意思,自己都會收歛啲。」

除咗同老婆道歉,蔡強榮亦為親密相片逐一解話,「其實係公事,個朋友識咗好多年,好熟,有時玩起上嚟有啲樂極忘形。同埋佢嗰日病咗,好似啲相話捉住隻手,根本就唔係,係問佢有冇暈、有冇好啲,不過有時啲動作玩得興奮,會令人誤會,已經同太太講咗sorry。有時出去食飯又好、工作都好,要玩得檢點啲,被人影咗出嚟,影響到朋友就唔好喇!」其實朋友病咗,就唔好同人哋玩得興奮

鍾意就快D Share啦!