網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月12日 星期五

相差40載 59歲李坤城宣佈明年娶19歲女友





其他影片:>>






講起爺孫戀,有「得啖笑」嘅何傲兒同林建名,日本就有相差18年嘅不倫父女戀——46歲吉田榮作爆婚外情,搭上山下智久嘅28歲混血模特兒舊愛加賀美聖良。

台灣亦有一pair非常著名嘅爺孫戀——名曲《心肝寶貝》作詞人、59歲李坤城同19歲小女友林靖恩(阿溫)拍拖逾兩年,不時喺fb晒恩愛。今早李坤城同小女友睇完《侏羅紀世界》(Jurassic World)後,帶著小女友去頂樓一邊欣賞風景一邊食雪糕,仲留言:「綿綿不絕的小小幸福,我在蹲拍遠方太陽的浮現,北鼻說我抹茶冰淇淋開始融化,她罵我太浪費也笑我矯情。」甜到呢…

相中李坤城熊抱林靖恩,感覺真係非常之「爺孫」。有網民問佢哋係咪好事近?李坤城就回覆話會等到女友滿20歲先至結婚,預計係出年11月。李坤城仲冧爆咁話:「她對音樂有主見、有想法,跟她在一起,讓我的世界更圓滿。」真係好冧啊!

相關新聞:

【台灣爺孫戀】57歲李坤城等2年 娶17歲女友唔使靠偉哥

http://bit.ly/1Krqp1z

左邊係相差40歲嘅台版爺孫戀,右邊係「我的名字‧大名姓氏」嘅「建兒戀」,邊pair襯啲? 今早李坤城同19歲小女友睇完《侏羅紀世界》,急不及待攬攬晒恩愛兼宣佈婚訊。 57歲 vs17歲
57歲 vs17歲 58歲 vs18歲 59歲 vs19歲
鍾意就快D Share啦!