掃呢頁CODE去手機

2015年6月27日 星期六

45歲鄭嘉穎認戀陳凱琳:交往中 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,





其他影片:>>






鄭嘉穎接受內地傳媒訪問時,直認同陳凱琳交往中。

父親節,搞到女神爸爸嬲豬,呢個罪名,可大可小。45歲鄭嘉穎,為追求24歲港姐陳凱琳,又剃鬚扮young又去法國陪女友開工兼預支蜜月。返到香港,齊齊落機之後再車埋女友返自己位於大坑嘅寓所,再度過甜蜜一夜。報道指,陳凱琳爸爸當時根本唔知阿女已經返港喇……父親節唔陪父親,反而陪可以做得佢父親嘅男友,仲有之前發表嘅「處女論」……依家……換著你係陳爸爸都嬲啦。

報道出街之後,陳凱琳馬上消毒澄清謂爸爸係知佢幾時返港嘅,但對於「處女」呢個point,陳凱琳就避談,話係私人事。冇理由「出事」之後得個女仔喺度撐0架,今日身在內地開工嘅鄭嘉穎,回應傳媒時就大方承認,確係同陳凱琳發展中,又係嗰句啦:請大家俾多啲空間佢哋。

鄭嘉穎話:「其實我很謝謝大家的關心,那其實真的我最近講得最多的一句話就是:希望多給我們一點空間。那……但是香港的朋友好像沒有聽明白這句話甚麼意思。那……沒有啊,我覺得是很正常的一件事,還有,是在交往中,就謝謝大家關心。那……因為我說了很多遍,也不是一個真人騷,也不是有甚麼發展,就每次都……好像要交代啊、匯報一下啊這樣子。那……所以就,給我們多點空間就好了。謝謝大家。」

鍾意就快D Share啦!