網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月6日 星期六

47歲張立基 奉子成婚



47歲張立基 奉子成婚



其他影片:>>






47歲奉子成婚 張立基:要畀名份女友

曾與葉玉卿拍拖的張立基情路坎坷,曾被女友呃盡積蓄而自殺,患上抑鬱,加上事業停滯而陷入低谷。以十多年平復感情重創,人生路走到近半百的他終於有曙光,昨日他在微博宣佈與拍拖一年多的女友婚訊,二人奉子成婚,原來對方已有喜兩個月,可謂喜事連連。

於80年代曾與葉玉卿拍過拖的47歲歌手張立基,近年回流香港發展,更有一個拍拖一年多的圈外女友,不時在微博晒甜蜜。昨日凌晨,他在微博貼了一張手牽手圖片,公告與女友婚訊,他興奮地表示:「今年喜事連連,宣佈個好消息同大家分享!唔家有喜。」最尾還有一個BB的圖示,暗示未婚妻有喜,其友人紛紛送上祝福。



■張立基經常在微博放閃光彈,貼上與女友的拍拖相。微博圖片



■張立基昨日凌晨在微博宣佈奉子成婚的喜事。



■與圈外女友拍拖一年多,張立基的性格變得正能量。微博圖片

生完再搞婚宴

本報記者昨致電恭喜張立基雙喜臨門,問到心情時,他表示興奮:「中國人傳統係三個月先講,醫生都話BB未穩定,我應該等BB穩定啲先講出嚟。」張立基笑言他的女友詐型:「佢話我唔應該咁早講出去,所以我𠵱家唔講得咁多啦,等穩定啲先再講啦。」問是否已有婚期?他笑言:「未有咁快,結婚暫時未諗住,搞咗啲突發嘢先。」是否要訂醫院?他表示:「唔使咁早!我又唔係有錢人,人係粗生粗養,我過番啲正常人過嘅生活就得啦。」張立基表示婚禮不會鋪張:「因為有咗兩個月,所以唔會咁快搞婚禮,生咗BB先,一步步嚟,梗係開心啦,自己年紀都咁大,一直冇諗過要結婚,𠵱家女友有咗,當然要畀名份女友。」

張立基昨又到老人院,將喜訊告知患有輕微中風的年邁母親:「同佢講女友有咗BB,佢都唔係好知我講乜,好似夢遊咁。」張立基圈外未婚妻年約30歲多,他未有多提及對方背景,但他平時都有大方在微博貼上與女友的拍拖生活,亦帶女友出席首映,與友人踩單身及飯敍,已是朋友中公開的一對,其未婚妻對他小鳥依人,二人合照中,大都含情倚偎在男友膊頭。

多次自殺不遂

張立基舞蹈員出身,於1986年參加亞視《未來偶像爭霸戰》奪冠,可惜事業後勁不繼,感情生活更令他陷入低谷。1985年曾與葉玉卿拍拖兩年,之後被另一名拍拖兩年的女友呃盡幾百萬積蓄,並抑鬱自殺,曾在居所昏迷三日三夜,手上更留下割脈的情傷印記。

年前張立基接受本報專訪時,透露用了十多年才能撫平傷痛:「有時覺得呢個世界好灰暗,我自殺過幾次但死唔去,試過割脈、跳樓、食五十幾粒安眠藥,不過跳樓跳唔到,屋企人阻住。」張立基自識了現在的未婚妻,才變得積極有希望。

採訪:皓騫、張曦彤



■感情路上,張立基最令人所共識是與葉玉卿的兩年情。資料圖片



■張立基回流香港,近日與過氣經理人肥媽(右二)做無綫音樂節目。



■前年張立基為黎瑞恩開的慈善音樂會做嘉賓。

資料圖片

鍾意就快D Share啦!