掃呢頁CODE去手機

2015年6月24日 星期三

轉行保險 重提鄧萃雯婚外情  52歲江華:貓食唔食魚? [FACE - 422 - 專訪] 江華,鄧萃雯,MF,



真人騷

轉行保險 重提鄧萃雯婚外情  52歲江華:貓食唔食魚?

劉德華真係好似江華!

把「江華比劉華更劉華」調轉來講,是江華提議:「點解係要話我似佢?點解唔係佢似我?講咗咁多年都悶啦,不如調轉會唔會仲有新意?」生得似劉華,並非江華控制範圍之內,這一 part我絕沒異議,亦依照江華意思如是落筆,江先生,還滿意嗎?

劉華其實一啲都唔似江華!

撇除五官、動靜,同 52歲都 keep得 fit,以及行出露天花園拍個照,都似有 spot light打住一樣,搖曳又瀟灑壓軸出場以外,我可以肯定,劉德華不會轉行做保險、不可能肯被人拍到大汗淋漓自己洗車、更加肯定絕對不容許記者重提人生污點(如果有污點)。

這天我問到 95年因為拍攝《我和春天有個約會》搭上鄧萃雯、與麥潔文剛滿三年的婚姻一度告急,江華既不覺得被冒犯答起來亦絲毫不見閃縮:「貓食唔食魚?男人鍾唔鍾意女人?當年年少無知,所以明知錯都會做……要看實,你覺得我老婆邊看得實我?係我𠵱家醒咗,君子不立危墙之下,簡單嚟講,即係唔會再俾機會自己、亦唔會再俾機會別人。」

因為腰傷腳傷加上情緒問題,江華停工將近十年,亦幾乎消失於公眾眼前將近十年。直到三個月前復工轉行撈保險,突然鋪天蓋地的又登上雜誌封面、報紙頭條。

我是真心感激江華,一通電話,他第二天就風度翩翩神彩依然的應邀前來。訪問沒有酬勞可言,坦誠相告又有被人打亂寧靜、舊事重提的危機,他說來做訪問,正如轉行做保險,哪裡有需要、他就會出現在哪兒:「年輕時會度過算過先,效果會唔會好、做咗會唔會蝕,其實年紀有番咁上下,好多嘢都冇得計,係你以為有得計啫嘛!」

介懷人把口,食藥都唔掂

轉行做保險再受注視,感覺如何?

有咩感覺啫?咁多份(雜誌報紙)都係我,開心就做啦、想同我傾偈就偈啦,我唔推訪問、洗車都同佢認真傾,人哋我唔知,我講我自己,人哋點寫控制唔到,我係藝人,對方係傳媒,大家互想配合囉。另一個角度,邊度需要我,我就去邊度。今日係咁啫……年輕時我都唔係咁諗。

年輕時係點諗?

要度過算過先,會唔會效果唔好、會唔會蝕……但當個人閱歷越嚟越多、見嘅嘢多,你就會知道好多嘢冇得計,係你以為有得計啫嘛。

唔怕人哋摷返啲舊史嚟講咩?

唔怕!你做到點,好與唔好都有人講㗎啦,如果真係咁介懷人哋點講,就食藥都唔掂㗎喇!

腰腿傷患係你息影咁多年主要原因?

係,每個人發病處理方法唔同,我係嗰啲 handle唔到嘅人,我慣咗咩都控制喺手,但嗰陣時坐唔到企唔到亦都瞓唔到,覺得咩都控制唔到、連攞杯水都難嘅,自信心一路跌、跌到負,死咗一樣。我冇去睇醫生冇食過藥,抑鬱症係人哋講,但我都知自己情緒出問題,已經去到一個危險嘅狀態。

最終如何走出嚟?

好微妙,係靠信仰。

我一早應該攞咗電視獎

生理傷痛,信仰點解會幫到你?

其實好多時係心理問題,件事發生咗,我心理有問題就會將佢無限放大,本來未必有咁嚴重,你明嘛?宗教俾到人係心靈上嘅平安,平安呢兩個字好緊要,我哋辛勞工作都係為咗得到平安、唔使憂啫……其實係唔係呢?錢係唔係真係幫你得到平安呢?

你學咗咁多年佛,甚至諗過出家,點解佛學當時幫唔到你?

呢個問題好有趣,我當日都問過自己,學咗咁多年、打坐咁多年、又茹素三年,點解喺一個問題出現嘅時候,之前學嘅嘢冇晒呢?……事後我體會到,呢個就係人嘅限制同不足,我哋以為自己好得、以為擁有好多,原來,一件事已經足以將你擁有嘅所有財富、知識、能力瞬間擊碎、全部擊碎,原來真係咁……事前我真係以為學埋咁多嘢就係喺呢啲時候用、我真係以為人定勝天,原來唔係。所以話,唔好嘅時候,抬頭望下個天,你會發覺其實唔係冇出路,而當你覺得自己膨脹,又望下個天……其實你真係好渺小。

你紅過,攞過金像新人( 89年《但願人長久》)又攞過台慶男主角獎( 03年《九五至尊》),有冇自我膨脹過?

我諗,應該或許有啲……不過唔係攞金像獎嗰次,我攞獎嗰年喺演藝學院舉行頒獎禮,我仲記得嗰晚,我攞住個獎一個人喊住走過灣仔海傍……

點解要喊?

因為拍嘅過程好辛苦、因為第一次攞獎,百感交集。諗下減咗廿磅肥,幾個月淨係可以食能量 bar,嗰啲叫悲喜交集。至於喺 TVB攞獎嗰次,又唔係太大感覺,如果要攞電視獎、如果有電視獎,我喺 ATV時已經要攞啦……如果嗰陣時有舉辦呢啲視帝視后獎,我真係當佢一個遊戲而已。我喺電視圈又唔係新人,一早識得當佢係一個遊戲。

年少無知,所以明知故犯

當年因為婚外情做咗新聞人物期間( 95年與鄧萃雯拍劇撻着婚外情),係唔係都咁識諗?

哈哈……我又唔覺得係人生低潮,淨係覺得年少無知。每個人都要經歷,我今日回頭去睇,有咩啫?有咩咁大不了?做人最緊要唔好後悔。

年少無知指嘅係?

年少無知係指,唔識分辨咩應該做,咩唔應該做。呢啲亦都係我頭先話嘅人性不足,明知唔啱但係我做咗,呢個就係不足。點解要學做人呢?所以我今日都喺度講緊學做人,呢個係一生嘅功課。人總有失手、失控嘅時候,問題係失手後有冇心改過自己、件事發生後有冇得着。

當時用咗幾耐時間同太太修補裂痕?

一個人最緊要有思想,識得分辯對錯,每個人都有錯嘅時候。一對夫妻相處最重要係包容體諒,當問題出現要一齊面對。其實我睇到好多夫妻出問題都係因為唔識包容,只係識怨、去批評。兩個人嘅相處,係好大好大嘅學問。

出軌嘅原因係誘惑?係新鮮感?定係嗰下火花你真係㩒都㩒唔住?

就講俾你知,簡單一個道理,貓食唔食魚?男人,會唔會唔鍾意女人?其實好多嘢好自然會發生,問題係有冇空間有冇時間發生。學做人學修為,就係話當有機會有空間發生時,有修為嘅人相對會好好多。唔好覺得太希奇,男人就係咁、女人就係咁……

下次呢?你覺得學精咗,唔會再出錯?

下次唔係話醒,係應該點都比之前醒咗啲,會知點樣處理,盡量唔好俾自己再陷入一個危險境況。有句說話叫君子不立危墙之下,即係簡單啲講,唔好俾機會自己,亦都唔好俾機會人。

嗰次以後經常有大字標題話太太要看實你,當真?定係你特登俾佢看住,唔俾機會自己犯錯?

絕對唔係,其實佢(麥潔文)點會看住我?佢亦都我看唔到我如果我真係要出軌,真係要破壞我哋之間嘅感情,佢邊有可能看到我?你諗下就知冇可能,反而有時調返轉,去拍戲係我邀請太太同我一齊去……點解吖?你會問係唔係我怕自己冇定力吖?唔係,我話過感情要維繫,維繫係要喺日常去做。

冇靠老婆,我都搵好多!

𠵱家同太太之間係愛情?感情?伴定係 soulmate?

全部都有,我成日都同老婆講,就算我哋結婚廿幾年,都要保持拍拖嘅感覺,𠵱家我哋兩個都係向呢個方行。唔好覺得結咗婚真係應份,唔使講都明、唔使化妝、唔使搞咁多嘢。我成日同佢講我愛你,佢都會同我講,呢啲嘢係雙向㗎。

你喺訪問講過,經常不惜工本買禮物氹佢開心?

Kitman唔係嗰啲鍾意物質嘅人,其實佢最開心,係我十年以嚟終於有動力出嚟做嘢,佢係開心到不得了。除咗佢仲有好多人開心,好多人話我嘥料,仙杜拉都係咁話:「你唔拍戲好鬼自私!」佢話個天俾咗咁好條件我,但我收埋自己係自私喎……咁我享受屋企吖嘛、鍾意洗衫洗車、鍾意車老婆出街做司機吖嘛……因為從來都係拍戲拍戲拍戲,冇享受過呢種生活吖嘛!

停工咁多年,係咪真係如外間所講,要靠太太養家?

當然唔係啦,我都搵好多㗎……都唔少啦,經濟上我哋絕對冇問題。

你經歷過高低、遇過正負兩極新聞,有咩可以同後輩分享,遇上起伏同新聞,應該點看待?

我覺得最緊要係知自己做緊乜嘢,知道自己要乜嘢。人會迷惘係因為唔知自己做緊乜嘢、想要乜嘢,你會被環境同聲音影響、會唔識分對同錯,喺呢啲情況係危險嘅。如果清晰,向自己要嘅方向去,就 ok。好多人唔知自己係乜嘢,人哋話你神,你就當自己神,人哋話你係乞兒,你就會當咗自己係乞兒。

聽太太講, 20歲嘅細女學緊唱歌,有興趣入行?

係,我覺得佢係唱得好,如果再俾多啲實習經驗,佢可以係個出色歌手。但係上唔上到位,唔太關唱歌事,都要睇佢性格同因緣造化。

以你經驗,佢嘅因緣造化呢?

冇得教,我教咗佢都唔會聽。呢行講創作,演戲好、唱歌好嘅人一定有自己諗法,下下叫佢一就一、二就二,呢個人最叻都係做到一同二囉……點樣做到咁多,我要個女自己摸索,但呢種人註定辛苦,我喺佢身上見到我自己,係我啲 DNA嚟嘅。年青時一樣,叫我行我就要企,呢啲人註定要行好多寃枉路,可塑性亦都好高,可能好成功亦都可能一事無成。有啲人你睇得出佢去到邊,有啲人你無法想像,我個女就係呢種。

備註

1.劉德華,我個人嚟講一般般,不過當年我真係至愛《九五至尊》,無論江華定張可頤,都係狀態巔峰冇得頂。

2.越傾越係覺得江華實在似劉華,亦都越係覺得呢啲嘢係天生,尤其那些劉華上身小動作,刻意扮其實仲難。

3.係貪靚嘅,不過並非想像中姿整。我說會找人負責形象、三輯相換三套衫,他說:「唔使喇,我嚟唔係行 fashion show。」

4.使唔使看實?實情兩公婆真的是一起亮相,不過 60歲並且保養得宜的麥潔文硬是不願上鏡,並且在訪問中途、問到鄧萃雯前先行離開,確實冇「全程」看實。

5.江華說剛拍拖的女兒有天問他:「男人其實想要乜?」他答:「男人其實係狗 X……」接下來屬於私下交流兒女經,就不一一相告了。

鍾意就快D Share啦!