網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月18日 星期四

賣保險 教做戲  53歲江華再現:睇我唔使睇張家輝 [壹週刊 - 1319] 家輝,江華,張家輝,M1,



洗車 chok look

江華勞工手套配波褲人字拖的洗車 look,十年難得一見!

探熱針

賣保險 教做戲  53歲江華再現:睇我唔使睇張家輝

○九年開始消失幕前的江華,一度因為受腰傷困擾而患上抑鬱症,要老婆麥潔文教唱歌孭起頭家;停工五年,已完全康復的他除了轉投保險業,更收生開班教人做戲。週日(十四日),身形起格的江華膠手套配波褲, chok住洗車,劉華 mix張家輝,唔到你唔服!

被迫搬屋

洗車都學我擺甫士?(設計對白)

幾乎絕跡娛樂圈的江華,近年偶然被傳媒撞到,鏡頭下的他總是游手好閒行街飲茶,在沙頭角凹下村隱居五年,最近被業主逼遷,好頭痛。

「條村唔大,江華成家住咗呢度五年,八千蚊租住地下嗰層,聽講兩個月前業主話要收番層樓嚟賣,唔知點解只係收佢嗰層,二、三樓租客可以繼續住。」有村民透露。

住開有感情,江華雖然唔想搬,但業主態度強硬,唯有在村內另覓租盤。「呢度租盤其實唔多,江華睇中棟新起嘅,周圍問緊人租唔租幾錢租,不過未有答覆,但就算租都唔慌平。」村民說。

上星期三(六月十日),本刊在尖沙咀海港城見到已經復工做保險的江華,對於被逼遷,他表現勞氣,「問業主囉,唔好問我!」

自比張家輝

星期日(十四日)上午九時,本刊到凹下村搵江華,只見他戴住膠手套、波褲人字拖襯頭箍,洗車洗到大汗疊細汗,白 tee濕透,現出一嚿嚿肌肉!五十三有此狀態, fit!

壹:壹週刊 江:江華

壹:好劉德華呀!

江:嘩,舊唔舊啲呀呢句?真係失望!其實有啲渲染,呢個話似嗰個話似,耳濡目染,加咗印象分落去。

壹:咁係劉德華似你囉!

江:嗱,呢句說話啱聽喇,哈哈哈!

壹:點樣 keep到咁 fit?騷個 body睇吓!

江:傻㗎咩?要俾廣告費㗎大佬,幾十歲人唔能夠隨隨便便,留番喺電影度啦,睇我唔使睇張家輝,哈哈哈!

講起自己 fit爆身形,江華忍唔住扮張家輝。

五十三歲江華抄足劉華戒油鹽,加上做掌上壓及洗車勞動,所以練得鋼條身形, fit爆!

住在凹下村五年的江華,對於業主逼遷不願置評,不過他自爆住址公開後,被旅客 fans視為景點,搵佢影相。

兩車共用車牌

江華洗車期間,記者留意到他兩部私家車竟然共用同一個車牌。

壹:你好鍾意呢個車牌?

江:因為呢個牌太耐喇,嗰陣年少無知,無知嚟自呢個係我生日號碼,而家有乜所謂,咩都一樣,但係用開咪繼續用囉,係咁解。

壹:不過你兩部車用同一個車牌喎!

江:其實銀色架 Jaguar我冇郁㗎,因為冇俾牌費,未換番個牌啫!

有網民於四年前上載了一段江華在馬路停車,並走到車尾箱拎銀包的片段上 YouTube,不少網民留言讚他型爆。

因為情意結的關係,所以江華將同一個車牌套在兩架車上。聽江華講,銀色 Jaguar並沒有用,行車證是個新車牌,只是未換上。

收生睇緣分

過去五年,江華停工養病,生活只能食老本,只靠老婆麥潔文教唱歌、登台、開演唱會賺錢撐起頭家。復工後,江華表現積極,轉行做保險經紀外,還會開班收生教演技。

「啱嘅就會教,好隨緣嗰種,我唔係話好似學校咁招生,覺得佢係可以嘅先會收,要睇時間。」

投身保險業已經三個月,對於工作,江華聲言順其自然。

「我唔會刻意叫人買保險,我只會做朋友,買唔買係其次。啲人以為搵到錢先叫成功,我人生觀唔係咁,食得幾多著得幾多?俾晒啲錢你又點?」江華說。

在江華的人生低潮中,麥潔文撐起成頭家,辛苦了五年的她,終於等到江華復工,轉投保險業及開班教戲幫補家計。

江華一家四口相處融洽,放假會到商場行街食飯享家庭樂。

現於海港城上班的江華,主力做人壽保險,賺錢之餘亦可幫人,一舉兩得。

江華在凹下村租住八千蚊村屋的地下,可惜收到業主通知要賣盤,所以要搵屋搬。

江華睇中了村內一棟新起的三層村屋,希望能租到地下一層。

走下坡

有「翻版劉華」之稱的江華, 86年參加亞洲電視藝員訓練班入行,曾是亞視台柱,拍劇外, 89年亦憑電影《但願人長久》奪得香港電影金像獎「最佳新演員」獎。

96年,江華轉投無綫開始為人注意,第一部大台劇《西遊記》創 44點高收視, 03年再憑《九五至尊》和《楚漢驕雄》攀上事業高峰後,便離開大台返內地拍劇,可惜發展不如理想, 04至 09年間,只拍過《新聊齋——畫皮》、《風塵三俠之紅拂女》及《跟紅頂白大三元》三套劇集,其間更因腰患困擾和事業走下坡而患上抑鬱,自此全面停工,消失幕前。

中佬熱

男人易 keep! 53歲江華有型有款外,唔少娛圈半百中佬都冇乜走樣,有條件繼續撈!

邵仲衡  51歲

95年離開大台外闖, 01年與圈外女友 Wendy結婚後,正式退出幕前,專心經營車房和內地賽車中介人生意。今年 4月無綫重播神劇《大時代》,「大佬孝」邵仲衡人氣忽然爆升,商演活動一個接一個,令他快賺過百萬。曾在美國柏克萊大學讀政治策略的他,因夠膽識,被網民熱捧:「『袋住先』我唔鍾意,篩選咗先俾我揀,我有得揀一定唔係咁揀。」

林俊賢  54歲

曾是 80年代當紅小生之一, 96年退出幕前從商,兩度因炒股輸身家仍成功翻身,現時是證券行及製作公司老闆。去年復出拍電影《最佳嫌疑人》,今年再為應采兒做監製的網劇《天才在左瘋子在右》客串一角過戲癮,除了一頭銀髮的他,並無走樣。

吳岱融  55歲

87年加入大台後,憑《絕代雙驕》、《邊城浪子》等大熱劇迅速上位。 90年代初,吳岱融因在亞視宣傳個人唱片被無綫雪藏及解約,之後拍過三級片,其後轉戰內地拍劇,並任職國內民企顧問。最近被無綫邀回巢救亡的他,自信爆燈:「好多外國劇都唔用年輕小生,反而用四、五十歲演員做男主角,因為佢哋有人生閱歷,演戲會更有味道。」

鍾意就快D Share啦!