網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月14日 星期日

放家中6個鐘 豬柳蛋漢堡長滿蛆蟲 政治時事,





其他影片:>>








●麥當勞︰製作流程一切正常 http://bit.ly/1MyA5px

●手持保溫箱 食環署直闖麥記廚房調查 http://bit.ly/1QvfuJ0

●蒼蠅在包內產卵? 醫生︰買咗要即食 http://bit.ly/1dDbhRP

●食環署上門 撿走化驗 http://bit.ly/1JPDDo9



今晨10時許,居住在香港仔中心的張太到樓下麥當勞,購買了兩個豬柳蛋漢堡包,回家後兒子吃了一個,另一個留給女兒,遂未有拆開,用紙袋載着放在餐桌上,怎料6小時後,張太見女兒不想吃,自己邊睇電視邊咬了兩口後,惟感覺有點異樣,便放下揭開查看,竟發現長滿多條蛆蟲。

「覺得淡淡哋,同平時唔同,跟住望落去郁吓郁吓,一點點黑色,好似螞蟻咁,點知望真啲落去,咦……,跟住去廁所扣喉!」張太坦言曾放在微波爐內叮了20秒,估不到仍會有蟲,更大感驚嚇,直言全家暫時都不敢再買包。事後她告知丈夫,並通知食環署到家中取走「有蟲包」調查。

張太展示購買回家的豬柳蛋漢堡,有多條蛆蟲仍在蛋上爬行。(溫文學攝) (溫文學攝) 豬柳蛋漢堡包出現蛆蟲。(溫文學攝)
(溫文學攝)
鍾意就快D Share啦!