網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月11日 星期四

拍彭浩翔三級片搏到盡 Ashina天台全裸泡泡浴 彭浩翔,Ashina,





其他影片:>>






由彭浩翔監製、陸以心首次執導嘅作品《同班同學》拍攝工作進行得如火如荼,噚晚日本AV女優蒼井空更來港客串演出。作為三級電影,片中最大賣點除咗粗口滿天飛外,自然係三位女主角郭奕芯(Ashina)、麥芷誼及馬來西亞籍演員廖子妤嘅全裸演出。

今日有讀者陳先生報料,指上周六《同》片於深水埗陳先生家對面天台開工,三位女主角當着十多名工作人面前全裸毫不忸怩,陳先生話:「朝早11點左右俾好大聲嘅粗口嘈醒,望過去見到成班女仔冇着衫拍嘢,上網查知道係彭浩翔套戲,其實見到都有啲驚,第一次見人拍三級片。」

陳先生表示工作人員於天台放置咗一個吹氣水池,等三個女仔玩泡泡浴及曬日光浴,陳先生續說:「三個女仔冇着衫行嚟行去都若無其事,唔使埋位時就用條毛巾遮住。」拍攝共進行咗兩個幾鐘就完成。

三個女仔喺天台泡泡浴。(讀者提供圖片) 左起郭奕芯、麥芷誼同廖子妤 (讀者提供圖片)
唔使埋位就包返好。(讀者提供圖片) 左起郭奕芯、麥芷誼同廖子妤,被影到上周六拍一場在天台裸露的戲份。 (資料圖片)
鍾意就快D Share啦!