網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月26日 星期五

阿B帶女遊荔園 教掟香口膠秘技 阿B,鍾鎮濤,



阿B帶女遊荔園 教掟香口膠秘技



其他影片:>>






阿B帶女遊荔園 教掟香口膠秘技

現年62歲的「美魔男」鍾鎮濤(阿B)想當年精力充沛,經常遊荔園玩樂,闊別18年,荔園今日在中環重開,阿B昨日一拖兩女進園享受家庭樂,大玩掟階磚及餵大笨象,三父女玩得興起,阿B還自爆當年在荔園打band做替工辛酸史。

港人50年代最愛到荔園耍樂,時移世易,香港先後出現海洋公園和迪士尼不同主題公園,荔園97年結業後成為港人的集體回憶,邱德根幼子邱達根為圓亡父遺願,在中環新海濱重建「荔園Super Summer 2015」,並於今日黃昏6時開幕。現年62歲的美魔男鍾鎮濤想當年在荔園留下不少足迹,他昨日搶先帶同與范姜素貞所生的兩個女兒、即將11歲的鍾懿和5歲胞妹鍾幗入場玩番轉,重拾昔日回憶。



■阿B昨日與11歲的鍾懿(左)和5歲鍾幗遊荔園,兩女玩恐龍屋最投入。 攝影:葉君海



【教掟磚】

■阿B出茅招讓幼女鍾幗站上階磚掟硬幣,結果成功獲獎。



【動物球】

■三父女還到了吹脹動物園,欣賞得意氣球造的動物。

被大象嚇親

阿B表示荔園最難忘是掟階磚,故他與兩女馬上試玩,幼女鍾幗高度不夠,所以總是掟不中,阿B即出茅招抱兩女站到階磚上玩遊戲,父女拍檔贏香口膠。其後三人行往餵假大笨象,鍾幗看到仿真度極高的一比一大笨象時,最初不敢行近,稍為定神才向大笨象拋假香蕉,結果他們都贏得香蕉咕𠱸,捧着笑不攏嘴,但最令鍾懿和鍾幗玩得投入是滑稽恐龍屋,兩姊妹更大瀡滑梯。

阿B三父女玩轉荔園後受訪時說:「荔園真係好多回憶,去到拋香口膠嗰度(即掟階磚)就知道,以前掟香口膠其實好難中,有啲蹺妙,唔好就咁瀡出去,要拋高撻落去,我哋會將口水黐喺銀仔度,中咗就唔瀡。」阿B還爆當年會入園頴銀:「荔園有打band,我去過做替工,佢哋要求唔高,有音響就算,pay梗係唔好。」



【贏咕𠱸】

■阿B和兩女向假大笨象掟蕉,細女鍾幗初時見到巨型大象不敢行近。

摩天輪𠱁女

阿B那些年有入荔園拍拖嗎?他說:「以前成日想帶女仔上摩天輪,等佢驚乘機拖吓手。不過我多數同溫拿去,我哋仲喺嗰度識咗七小福。」熱愛家庭的阿B平日偶有帶囡囡入迪士尼,但他每次入場必成人肉佈景板令他卻步,但鍾懿和鍾幗都享受爹哋陪耍樂,鍾懿經常跟爸爸唱歌表演,兩人有首合唱歌《爸爸,我來了》吸納了一班婆婆粉絲。鍾懿有意長大當歌手,阿B順勢教女:「歌手要感動人或帶開心畀人,就算有唔開心情緒都唔可以表露出嚟。」

採訪:楊潔雯

鍾意就快D Share啦!