網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月2日 星期二

抱實唔願放 洗米華為B女改名周善潼 洗米華,周焯華,周善潼,





其他影片:>>






7磅小米B女出世,萬千寵愛在一身,繼日前公布B女英文名Damiana,今日有報導指原來爸爸周焯華(洗米華)已經幫佢改好中文名,叫周善潼!

洗米華正印陳慧玲(Heidi)誕7磅小米B女後,目前仍在養和醫院留院。備受周家上下重視嘅佢,連日來親友和朋友均絡繹不絕探訪。

當日誕B後不久,洗米嫂已在個人FB內公布B女英文名Damiana,至於中文名則未見公布,昨日兩度探新抱的洗米華爸爸就話中文名留番畀爸爸洗米華改。

今日有報道指,小米B女嘅中文名原來已經改好,名為「周善潼」,係洗米華之前請教玄學家,再喺佢提議嘅名字中揀出,希望小米B女將來成為一個心地善良嘅人,而「潼」字則用番家姐「梓潼」個「潼」字。

報導更指,洗米華當晚不但通宵陪老婆生B,而且親自為小米B女剪臍帶,B女出世後,更一直抱實唔願放手,果然孻女拉心肝。
鍾意就快D Share啦!