網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月28日 星期日

黃家強澄清Beyond唔重組同朱茵生仔無關! 家強,Beyond,朱茵,黃家強,



黃家強澄清Beyond唔重組係同朱茵要生仔無關!

next 1/1 pre

黃家強再次重申Beyond係唔會重組!

next 1/1 pre

黃貫中(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手黃家強為無綫節目《明愛暖萬心》擔任嘉賓,早前Beyond傳破冰重組開紀念慈善騷,事後家強聲稱「Beyond已成句號」,但近有有報道指重組騷臨門撻Q,原來是因黃貫中(Paul)太太朱茵欲追多個仔,對此,家強說:「我不嬲都話唔做,不論其他人有乜干預都與我無關,我只係自己唔做,唔知有乜干預,我都唔會考究。(朱茵生仔而撻Q?)男主外女主內,應該唔關事,唔好咁屈佢哋,大家開開心心過生活好啲。」他又指其太太性格樂觀、天真,從不干涉其工作。

嘆歌迷都幫唔到手

問到Beyond是否沒有機會再重組,家強斬釘截鐵重申:「係,唔會㗎喇,可惜都冇辦法,我唔想大家再問落去,再問都係冇,一次過講晒,冇,以後都冇!(擔心令歌迷失望?)我擔心嗰刻唔係呢個時間,我擔心係早幾年,以至早兩年前,一路都擔心緊,一路都想重組,一路都想做得開開心心、夾呢隊band,而歌迷亦諗好多嘢,但依家呢一步已經去到唔關歌迷事,歌迷幫唔到,我哋都幫唔到歌迷,根本係唔會成功,所以冇得擔心,我都擔心完。」

鍾意就快D Share啦!