掃呢頁CODE去手機

2015年6月16日 星期二

江華認受情緒及腰患所困 :好驚會癱 江華,



【蘋果專訪】江華認受情緒及腰患所困 :好驚會癱

2015-06-16 22:23:00



(攝影:葉君海)

被外界喻為「比劉德華更加劉德華」的江華(原名:陳木華),06年有傳因腰患導致抑鬱症而停工休養,在鏡頭前消失了近年10年江華,最近被讀者經本報「爆相爆片」,發現原來52歲的江華轉投保誠做保險。

久違了的江華,今日在沙田接受蘋果專訪,雖然江華依然保存比「比劉德華更加劉德華」的感覺,不過言談間似乎少了一份執著,對於當年的傳聞,他哈哈否認並說:「傳聞嚟啫,當年拍完《紅拂女》喺北京宣傳,我發作得好嚴重,腰腿出現嘅問題,導致我嘅精神好有壓力,以前諗都唔諗呢啲事,點解一個人行得走得食得瞓得,突然間會變成乜都唔得?嗰陣我習慣咗無論係坐呀、行呀、企呀、十項全能乜都係控制喺自己手度,但係突然做乜嘢都唔得,慢慢就有好多恐懼,跟住又開始諗,我係咪一世都係咁?我好驚,好擔心之後會唔會癱,咁我老婆同仔點?會唔會搵唔到食呀?」

江華續說:「以前我會覺得乜嘢都係喺我手裡面當掌握,我要做就做,乜都係我決定,原來嗰一役話你知,對唔住,原來好多嘢唔係你可以決定,做人真係好渺少,有幾多錢又點,幾有才華同幾多人鍾意又點?有啲嘢可以令你乜都冇,我覺得好多嘢搞唔清楚,究竟人生係點,點解會咁,一個人喺軟弱嘅時候,會有好多恐懼襲擊你,之後我信咗耶穌,喺嗰段日子我唔想再拍戲,要調較自己生活,反思人生係乜,直到今日好似有一種起動感覺。」



江華當年擔心會癱。





江華依然保存比「比劉德華更加劉德華」的感覺。

鍾意就快D Share啦!