網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月9日 星期二

「涅盤」張馨予拖黑衣新歡現身廣州 張馨予,



內地女星張馨予經常有出位之作,早前先以東北大媽裝震驚康城之後,再有前度李晨公開與范冰冰,於微博玩單打,鬧出微博大戰,惹來向太嘅「婊婊中的婊姐」之諷,更有網友代李晨感謝佢「不嫁之恩」;雖然再度搵好友出招扮踢爆,指范冰冰係小三,李晨趕緊保護女友,踢爆當日分手係張馨予出軌所致,遭到網友圍攻的張馨予,無奈以佛偈「涅盤」避戰。

其實,女人的生命力極強,更何況生命力比小強更強嘅張馨予,早前才歎惜前度別愛,今日已經被踢爆與黑衣新歡拖手現身於廣州參加跑車活動,目擊者稱兩人態度親暱,不時深情對望,離開跑車活動,更是十指緊扣,男方攬着張馨予離開,關係看來非常密切。

張馨予的佛偈「涅盤」果然有意思,所有前度、舊愛原是夢,今日拖住才是真,內地女子果然強。
鍾意就快D Share啦!