網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月11日 星期四

反手摸肚臍證明身材正?楊冪李蘊爭住試 楊冪,李蘊,



仲記唔記得李蘊貼咗張反手摸到肚臍嘅相?李蘊話,最近網上流行用呢招證明自己身材好,佢當然輕易做到啦,仲加句:「我可以,但不覺得身材有多好,大家試試吧!但要量力而為,別扭傷腰喔~~哈哈!」

李蘊講得啱,話說喺強國,就有不知自量嘅女子,為咗「炫腹」夾硬嚟,結果拉傷肌肉兼甩臼,真係(數目字)出宇宙。

據網上流傳話呢,反手摸到肚臍可以證明身材好呢個荒謬諗頭,來自唔知乜乜專家之言。有網民聲稱引述美國科學家之言,消息一出,女士們紛紛傳「炫腹」照。但,查實呢招,係考驗身體柔韌度,包括手臂關節扭曲度,特別係手臂同背部肌肉嘅柔韌度,同身材好唔好無關喎。

不過呢,網上流行啲乜,啲星都會湊湊熱鬧,如人母楊冪,噚晚就貼咗張「炫腹」相求讚,牛仔短褲露出平滑小腹selfie,小蠻腰又真係幾索,真係唔多似生完B咁,又真係抵俾個like。不過寄語咁多位,試還試,量力而為,否則真係分分鐘搞到甩臼,甚至引發肩部肌肉同韌帶拉傷0架。

呢個係邊個? 人母楊冪! 李蘊
成個微博都係反手摸肚臍!(微博圖片) (微博圖片) (微博圖片)
(微博圖片) (微博圖片) (微博圖片)
(微博圖片) (微博圖片)
鍾意就快D Share啦!