掃呢頁CODE去手機

2015年6月14日 星期日

提嘉穎新歡陳凱琳 王馨平:嘩,港姐冠軍喎! 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,王馨平,馨平,港姐,陳凱琳,



【一臉病容】提嘉穎新歡陳凱琳 王馨平:嘩,港姐冠軍喎!

2015-06-14 19:57:00



(攝影:葉君海)

趙式和同丁何穎雯今晚喺金鐘港麗酒店舉辨「成長希望基金」慈善晚宴,趙式和透露基金會除咗喺香港之外,仲有為國內嘅醫療及教育服務提供資助,佢話﹕「我哋今年仲新增藝術治療,可以幫助啲情緒有問題小朋友。」丁何穎雯話活動甚具義意﹕「去年我哋準備咗4000個活動,有9000個小朋友受惠,所以今年繼續,預計今晚宴會可以籌到未來半年經費。」

擔任表演嘉賓嘅王馨平孭住結他前來,佢全身標冷汗,一臉病容咁話﹕「唔使驚,唔係新沙士。可能去北京工作太攰,醫生話我感染過濾性病毒,我都驚要隔籬。」對於前男友鄭嘉穎與陳凱琳傳緋聞,佢直言之前有同嘉穎食飯,但無深入了解,問覺得凱琳點樣?佢笑言﹕「嘩,港姐冠軍喎!」



提起舊愛鄭嘉穎同陳凱琳傳緋聞,Linda就話:「嘩,港姐冠軍喎!」







鍾意就快D Share啦!