網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月27日 星期六

嘉穎舊愛阿佘突然不適 避與陳凱琳同場?! 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,佘詩曼,阿佘,陳凱琳,

嘉穎舊愛阿佘突然不適 避與陳凱琳同場?!



其他影片:>>






嘉穎舊愛阿佘突然不適 避與陳凱琳同場?!

鄭嘉穎前日喺內地終於認咗同陳凱琳拍拖,咁橋陳凱琳昨日就到將軍澳出席

活動,又咁橋鄭嘉穎舊愛佘詩曼都係頒獎嘉賓之一。不過,最後阿佘就表示唔舒服,冇到,由徐子珊替補。

陳凱琳可能估到大家會問佢關於阿佘嘅問題,咁佢又點答呢?陳凱琳:「我覺得每一個人,如果佢真係唔舒服,咁佢都唔想以一個唔好嘅狀態出嚟,所以我唔會推測其他嘢,我都希望佢快啲好番。」指阿佘未必係因為唔想同自己同場而缺席。

至於臨時頂上嘅徐子珊就笑言冇所謂,又話知道阿佘係唔舒服,故會透過經理人慰問對方。咁佢覺唔覺得阿佘係想避陳凱琳先至缺席?徐子珊起初一臉茫然,當知道鄭嘉穎公佈咗戀情,搞清楚因果之後,就笑笑口話傳媒想像力太豐富。

鍾意就快D Share啦!