掃呢頁CODE去手機

2015年6月2日 星期二

莊思敏賣車網民瘋狂 「想約佢試車」 莊思敏,



我哋喺周日(5月31日)報道,莊思敏喺微博話賣車,「出讓,18萬,行咗58000 km。有興趣私信我」。

一架原價約40萬嘅紅色Benz,買咗5年,究竟依家賣18萬呢個價,值唔值呢?結果呢兩日都惹嚟網民嘅熱烈討論,喺「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」facebook群組入面,留言就非常踴躍,「抵,拿督個女揸過!抵呀!」、「係咪佢真人出嚟交車先?」、「想約佢試車」、「我懷疑佢係暗啞幫自己標價……」、「第一眼睇以為佢18萬出讓佢本人」、「五年出入將軍澳堆填區嘅車,咁嘅價錢竟然有人話抵!?」、「我要約睇車不過我要佢本人電話先」、「上架任驗!」

其實莊思敏自從早前喺路面暢通時、自拍呻塞車而被取笑後,唔少網民都好關注佢嘅一舉一動,今次賣車,網民最想約佢真人出嚟親自交車,都可以話係意料中事嘅。
鍾意就快D Share啦!