網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月30日 星期二

「牛雜妹」拒行性感 床戰張建聲點到即止 張建聲,李美琪,牛雜妹,



「牛雜妹」Monnie床戰張建聲,最後「力保不失」,保得住個螢幕初吻。

next 1/1 pre

Monnie同張建聲以「師兄妹」相稱,唔通真係簽約成功?

next 1/1 pre

張建聲大讚Monnie表現好好。

next 1/1 pre

Monnie拒絕行性感,唔想做o靚模。

next 1/1 pre

Monnie處女拍劇,仲話初體驗感覺好特別。

next 1/1 pre

磨鼻仔。

next 1/1 pre

情深對望。

next 1/1 pre

黐到好埋呀!

next 1/1 pre

「牛雜女神」李美琪(Monnie),在西貢與藝人張建聲(Justin)一同拍攝翁子光執導的短劇《筆談情.紙說愛:余迪偉愛情劇目》。處女拍劇的Monnie與Justin在劇中雖然有瞓在床上鼻貼鼻的戲碼,但Monnie「力保不失」,難怪Justin嫌未夠喉,笑說:「好可惜!師妹個螢幕初吻都未奉獻到,但第一次做演員嚟講已經好大膽,有啲面貼面嘅鏡頭出現!(已經猴住人哋初吻?)我當年何嘗又唔係畀人猴住!」

Monnie接受《東網》電話訪問,坦言暫不想拍親熱戲,說:「我依家仲係好新,唔想一出嚟嘅感覺就係性感,所以唔係咁適合拍親熱戲住。」她又表示自己並不想形象似o靚模,談到拍的床戲,她笑說:「全部都係點到即止,喺床上滾動下,唔使除衫嘅,好Pure!導演好錫我,留番螢幕初吻畀我。」雖然Monnie「守身如玉」,但她表示自己並無宗教信仰,不行性感是因為自己Body未Ready,而且屋企亦不太喜歡。問到會否介意叫她「處女黨」,她說:「唔介意,都係一個稱呼啫,好似叫我『牛雜妹』咁。」

仍與蕭定一洽談簽約中的Monnie開工時,已經與蕭定一旗下藝人張建聲以「師兄妹」相稱!Monnie被問此事時,說:「機會大唔大賣個關子先,之後你哋就知!(即係幾時?)我相信係短期內!」據知,此劇蕭定一亦有份投資,今次大賣「甜頭」,未簽約先開工,看來Monnie加盟蕭定一公司的成數極高!

處女拍劇的Monnie,坦言初體驗感覺特別,說:「佢哋對我好好,Justin都好關照我。」而「師兄」Justin亦大讚Monnie的表現,說:「OK喎!我聽講佢可能做我師妹,我覺得有呢個師妹都好開心!」當問到Monnie有否為自己未能入圍港姐作檢討,她直認當時準備不足,自嘲說:「又肥又唔識打扮,但又咁大膽!依家積極減緊肥!(整容?)我連打針都怕痛!」此時,減肥成功的Justin,不傳授秘方之餘,更笑指可以教增肥大法,令Monnie哭笑不得!

鍾意就快D Share啦!