網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月23日 星期二

「小糯米」曝光 虎媽楊冪出聲:會保護佢健康成長 楊冪,劉愷威,小糯米,





其他影片:>>






楊冪同劉愷威上年誕下囡囡「小糯米」後,就極力保護個女,盡量唔俾佢喺媒體上曝光。但估唔到剛滿1歲嘅「小糯米」,日前就俾傳媒影到正一正,個樣仲勁似劉愷威㖭。

尋日父親節,劉愷威喺微博PO咗張「小糯米」送俾佢嘅第一份父親節禮物,仲留言:「估計妳做這小作品的時候都不知道自己在幹嘛,更不知道這對我有多大的意義,但還是要謝謝妳的第一份父親節禮物,謝謝妳媽媽把妳帶來這世界。」睇嚟爸爸嘅心情絲毫唔受囡囡相曝光影響啵。

不過,爸爸睇得開,媽媽就冇咁從容。尋晚楊冪轉貼老公個PO留言:「糯米爸爸父親節快樂,今天看到很多人對我們一家三口,尤其對糯米的關心和溫暖留言,謝謝大家,我們會保護著她一起健康成長。」多謝粉絲之餘,重點都係保護個女,虎媽出到聲,以後記者要影到佢個女,睇怕就難上加難喇。

鍾意就快D Share啦!