掃呢頁CODE去手機

2015年6月2日 星期二

呼吸系統受嚴重感染 千嬅世界巡迴首站改期 千嬅,楊千嬅,





其他影片:>>






楊千嬅自年頭開完個唱,一直忙於工作及湊仔做「廿四孝媽咪」送仔仔Torres返學,不過,千嬅上月忽然喺instagram自爆發高燒不退,需入院作檢查,老公丁子高更指,老婆千嬅患支氣管炎,據知千嬅今次病倒,為咗唔想傳染畀個就嚟3歲大嘅Torres,千嬅留院差唔多一個禮拜先出院,返屋企好好休息。

早前有周刊指,千嬅將以夫妻檔去內地拍綜藝節目《極速前進》第二季,前往全球多個國家接受挑戰,雖然未知千嬅會唔會如期出發,不過,今日千嬅經理人林珊珊就代佢發聲明,指千嬅目前健康情況及康復進度,經過連日同千嬅商討,更與主診醫生徹底瞭解狀況,因呼吸系統嚴重感染,而且有早期肺炎徵狀,經理人公司謹代表楊千嬅宣佈將今次「Let's Begin 2015世界巡迴演唱會」國內首站廣州,將改期為8月29日在廣州體育館舉行。

另外,林珊珊又指,醫生只係作特別安排,批准千嬅上星期出院回家休息,現正康復中,對於重新調正工作令各單位受影響,林珊珊亦代為致歉,望大家喺今次體驗中,學懂愛惜自己嘅身體。

此外,講到千嬅康復中的工作安排,林珊珊謂:「之前跟各單位簽定合約無法改變嘅工作,千嬅會有限度復工,包括暑假動畫配音工作,深圳衛視《極速前進》和演唱會工作。」

鍾意就快D Share啦!