掃呢頁CODE去手機

2015年6月12日 星期五

龍小菌帶病涉偷:係我疏忽! 龍小菌,

捲偷竊案的龍小菌自稱「病懵咗」,絕對無意圖犯法。

龍小菌帶病涉偷:係我疏忽!

曾任中學教師的歌手龍小菌前晚涉嫌在鰂魚涌超級市場內,在未付款情況下帶走總值約一百二十元的貨物,被便衣保安截停及報警。她於警署內接受調查約七小時,至昨日凌晨一時許獲准保釋候查,經理人邵子風全程陪伴在側。承認疏忽的她解釋:「只係個人感冒『吽吽哋』!」離開時坐上七人車,為撇記者更上演「亡命飛車」,險象環生!

現年廿六歲的歌手龍小菌曾任職中學老師,出道時憑蒙面形象「賣聲不賣樣」成功突圍。前晚她涉嫌在鰂魚涌一間百貨公司超市內,在未付款情況下帶走店內五包總值約一百二十元的生果及蔬菜,被一名便衣保安上前截停並報警處理。她被帶到柴灣警署接受調查約七小時,昨凌晨一時許已獲准保釋候查,需於七月上旬返警署報到。

否認鎖手銬

龍小菌步出警署時,由經理人邵子風陪同下向記者親述事發經過。她說:「成件事經過係早幾日作感冒,個人『吽吽哋』,中午十二點左右去咗打拳,打到三點幾,跟住去咗超市買嘢,買咗啲滷水嘢食,畀完錢之後等佢哋整番熱,咁就去咗買啲菜做晚餐,之後返去滷水店,所有嘢放喺手推車,咁就行咗出去,之後有便衣職員截停我話有啲嘢未畀錢。」問到職員有否聽她解釋?龍小菌說:「佢哋冇聽,直接帶咗我去保安室,跟住就報警。」她否認被鎖上手銬帶署,但指有女警拖着她離開。

龍小菌在男友人接送下步入牛頭角一住宅。
  • 龍小菌在男友人接送下步入牛頭角一住宅。
步出警署,龍小菌即被傳媒包圍。
  • 步出警署,龍小菌即被傳媒包圍。
龍小菌在邵子風陪同下離開警署。
  • 龍小菌在邵子風陪同下離開警署。
戴口罩的蝦頭與邵子風乘車離開警署。
  • 戴口罩的蝦頭與邵子風乘車離開警署。

問龍小菌心情如何?她語帶輕鬆地稱:「我冇緊張,不過我啲朋友就好緊張,仲話我咁大懵,估到我會發生咁樣嘅事。(有冇落charge?)我都唔知,冇問,不過之後會再返警署。(可以出境?)我都唔知,冇問清楚。(搵律師?)原本我唔想搵,不過我家人叫我搵。(有冇發生過類似事件?)大懵事一定有,但唔記得畀錢係第一次。」

飛車撇傳媒

龍小菌接受完訪問後,與邵子風一同登上七人車離開,邵子風女友「蝦頭」楊詩敏亦在車上,另車上有一男一女友人,但七人車為撇記者高速前進,時速更達一百公里。駛經元朗八鄉時,男女友人落車,一度嘗試阻止記者繼續追訪。當途經青衣一個迴旋處,更險與一輛的士相撞,險象橫生。

昨午記者致電龍小菌詢問情況,她表示多謝大家關心:「因為尋日都喺警察局嗰度搞咗好耐,都好攰,今日(昨日)我再去睇醫生,醫生都話我係流行性感冒,咁我會休息吓啦。但發生呢件事,都覺得係自己疏忽嘅,亦都覺得保安員都係盡佢自己嘅職責……當然係一件唔愉快嘅事啦,但係自己都會將件事嘅實情如實地去話畀大家聽,所以希望大家都唔需要擔心我。」

文:專案組 

攝:追蹤組

鍾意就快D Share啦!