網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月7日 星期日

我愛發哥 第三周狂拋神回覆 發哥,我愛發哥,周潤發,



發哥風趣幽默,個個星都開心又受落。

next 1/1 pre

吳若希大讚發哥冇架子!

next 1/1 pre

Heidi好想睇發哥嗰排朱古力!

next 1/1 pre

發哥真係好CUTE!

next 1/1 pre

發哥話張兆輝擦佢鞋!

next 1/1 pre

發哥教心穎「尋開心」!

next 1/1 pre

發哥想做開心醫生!

next 1/1 pre

發哥大讚「如楠」天生一對!

next 1/1 pre

睇吓翠如聽完發哥講嘢幾開心!

next 1/1 pre

「神級影帝」周潤發登「六」,《東網巨星》炮製的特備節目《我愛發哥》邀得25名紅星與發哥隔空吹水!踏入第三周,發哥繼續連珠爆發講頂癮金句,一個又一個神的回覆令嘉賓笑到標眼水!

第十一集

「歌」頌青春電暈吳若希

「宅男女神」吳若希(Jinny)問城中男神周潤發有冇睇過佢嘅劇:「你有冇睇TVB套《衝線》?」雖然發哥嗰段時間太忙冇睇,但就唱咗隻歌仔覆Jinny:「不過我有睇過啲Promo,靚仔靚女踩單車踩到去台灣,青春劇!我都好鍾意青春,就好似陳寶珠舊時隻歌咁:『青春,真可愛青春!』」冧到Jinny暈陀陀!

第十二集

向Heidi揭衫晒腩肉

行山容易捕獲周潤發,Heidi問:「行山咁熱,會唔會試過忍唔住熱到除衫,露出好有型嘅『朱古力』?」豈料發哥自爆:「嚇死人咩?我仲有個腩㗎!我個豬腩仔都唔細㗎!所以我成日着黑色衫,一黑遮三醜。」

第十三集

張兆輝學「吸趣大法」

張兆輝除咗問發哥影相點解咁叻,又問佢點解咁風趣,風趣嘅發哥再有神回覆:「你要風趣好簡單,買多啲油炸鬼,一定脆!食蔗,又咁脆,食多啲馬蹄爽,又趣,你想風趣?食多啲呢啲食物冇錯,一定脆!脆到你唔識講!」呢句10個趣呀!

第十四集

教心穎「尋開心」

心穎BB問嘢答嘢向來Cute,佢問發哥:「如果你可以同一個人或者一樣嘢交換身份一日,你會揀咩呢?」周潤發用萌爆口音回答:「我想做個開心醫生,真係劏開個心幫人搭橋,醫番好人,咁呢個開心醫生真係好開心!我想做醫生做一日!開心喎!真係同人開心嗰啲開心喎!開完佢唔死得我就更加開心,死咗就冇辦法」

第十五集

羨慕「如楠」天生一對

翠如BB雖然有個蕭正楠,但原來佢更加鍾意發哥!佢仲話:「鍾意發哥任何造型,就算喺屋企隨便行出嚟都好型!」周潤發點回覆呢?佢話:「我邊夠你男朋友型仔,你兩個行埋又好睇,我不知幾羨慕你,真係男才女貌!」以為周潤發會繼續讚,點知佢反高潮話:「喂!請飲咪搵我,我唔得閒!」莫非妒忌蕭正楠?

即刻Download《東網巨星》App,收睇《我愛發哥》

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!