網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月13日 星期六

亞視宣佈賣盤成功 亞視,





其他影片:>>






不獲續牌嘅亞洲電視,員工不斷流失,至上月為止,亞視員工總數已由700多人,流失至得番500幾人。誠如亞視執董葉家寶所言,一直努力尋找新買家。日前《蘋果》已率先報道,指亞視本成功與一個山東財團新買家達成協議,並於本月初簽約,豈料亞視投資者王征臨門一腳拒簽,令員工好夢成空。葉家寶就表示:「傾到埋尾階段,睇吓呢一、兩日係咪成事,舉行員工大會係希望有好消息公佈。希望星期五左右有好消息公佈啦。」(新聞連結: http://bit.ly/1GijrZI )

今晨亞視前執董盛品儒於fb暗示亞視已有新買家,亞視發言人稱要等到今午盆菜宴才有宣佈。果然一如傳聞,葉家寶於盆菜宴開始前宣佈,昨晚已有新投資者簽買賣合約:「所以亞視有新轉機,有全新嘅希望。」全場興奮歡呼。葉家寶又表示於下周會正式宣佈細節:「新投資者已經承諾咗會做好亞視,大做亞視,將亞視作全方位多平台發展,成為亞洲文化傳媒,令亞視成為多媒體多功能嘅機構。」

此外,今日葉家寶戴咗條橙白嘅呔,佢話戴乜嘢顏色嘅呔就代表亞視前景,而今日呢條橙白色,就代表亞視前景一片光明。不過買家身份,葉家寶暫未透露。

鍾意就快D Share啦!