掃呢頁CODE去手機

2015年6月28日 星期日

羅霖絕密寫真曝光 黑絲、內衣、性感樣樣齊 內衣,羅霖,底衫褲,





其他影片:>>






今年8月就50歲嘅美魔女羅霖,嚟緊會喺7月書展推出首本個人相集《Timeless》,羅霖仲話今次出相集,係想同大家分享保養嘅重要性,仲想話畀大家知任何年齡都唔好放棄自己嘅理想同目標。

今次羅霖嘅相集仲會為慈善出一分力,佢話:「施比受更有福,相集嘅部份收益會撥捐「心蓮心」,幫助一些被虐嘅孩子同婦女,等佢哋重拾信心,再次投入社會,甚至會幫助其他人。」

今次相集喺首爾取景,由當地著名攝影師親自操刀,呢個攝影師仲影過金宇彬及池昌旭等著名韓國藝人,今次羅霖嘅造型除了一貫嘅高貴look之外,仲為佢度身訂造咗運動同冷艷風格,佢話:「今次造型好大突破,這次相集有幾十款唔同造型,我希望可以令大家耳目一新。」

而喺影相集嘅行程入面,羅霖每日都要馬不停蹄影10幾個鐘。令佢最深刻嘅係:「有晚,三度兼落雨既晚上,我著住tube top係戶外拍攝,又凍又餓,又怕影響件衫唔敢貼暖包,只好咬緊牙關撐住。另外有日拍攝運動裝,要冒雨來回跑十幾次,為左拍攝效果,我都堅持做到最好。」

有露背! 黑絲!
高貴都有! 運動look!
鍾意就快D Share啦!