網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月16日 星期二

葉翠翠愁爆拋胸影婚紗相 翠翠,葉翠翠,





其他影片:>>






準新娘子葉翠翠將於下月11日與圈外男友、建築師公司董事周曉東(Raymond)共偕連理,並於四季酒店舉行婚宴。但係Raymond前妻卻於此時贈興,狂數Raymond拒見女兒及削減生活費。

翠翠連日來多次挺身護夫,指事實真相為前妻以女兒相迫,要求Raymond提高每月生活費云云;日前翠翠又於微博貼上婚紗照,男方得個背脊,翠翠寫道:「身為他的未婚妻,毫無疑問,一定支持他。」

今日有周刊報道指,日前翠翠偕夫,加埋髮型化妝wedding planner等一行八人,到山頂公園影婚紗相,亦即係翠翠喺微博貼嗰一輯。報道指拍攝當日翠翠似是心事重重,由下午影到太陽落山,都似乎鮮有笑容,但未婚夫就全程細心貼心照顧,又用手機影低未婚妻靚樣,甜入心。

咁啱又係今日,翠翠發出三張結婚照,身穿低胸喱士婚紗嘅翠翠大騷事業線。翠翠話:「原本有打算出埠拍攝結婚相,因自己懶,怕麻煩,所以最後都係留喺香港影,稍後如有時間或會再到海外補影。」

翠翠續道:「當期時啱啱好轉天氣,不時落雨。本來預定兩日影,但兩天都係咁落雨,需要立即改期拍攝。拍攝當日天氣翳焗,影嗰陣未婚夫都汗流浹背,雖然係咁,但都拍得好開心。而最開心係三隻愛犬也陪我一起拍攝,佢哋都好乖。」

鍾意就快D Share啦!