網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月2日 星期二

鄉議局擺明世襲 前元朗教父突然蒲頭 政治時事,鄉議局,





其他影片:>>






新界王劉皇發今次真係退休,佢之前講過好多次話退,但最終都係退唔成,不過今次真係堅過石堅,因現年七十九歲嘅發叔已去信全體鄉議局,講明唔會再競逐連任,噚日鄉議局已選出新主席,由發叔囝囝劉業強成功「世襲」。

雖然好多人話發叔咁樣退,只係方便囝囝上位,似有世襲之嫌,但據聞班鄉議局鄉紳已表態支持「子承父業」,即太子繼位應該無問題。

事有湊巧,傳出發叔退位前幾日,我地竟然響元朗一間中小型足浴按摩店,撞到久未露面嘅前元朗教父戴權,今年八十八嘅戴權,睇黎精神唔錯,識得自己一個去按腳,戴權自退出政壇後,近年多響加拿大嘆世界,好少留響香港,今次咁突然蒲頭,當然要捉住佢老人家問幾句,可惜老江湖果然功力十足,佢一味帶我地遊花園,話返香港只係探親友,絕對唔關元朗將會變天嘅大事……

不過從屯門及元朗江湖朋友口中,收到另一個震撼消息,指01年,被仇家在東莞開槍伏擊,身中四槍而不死嘅屯門猛人豬頭細,再現江湖,佢今次出黎就係表明話撐「太子繼位」,元朗江湖忽然熱鬧起黎,可能因新人事佈局未定,有心人想趁機早霸定位,之後就可以齊齊拍住搵食,江湖人依家視豬頭細為劉業強嘅近衛軍教頭,以抗衡「痔瘡」及14K響區內嘅聯盟,總之,屯門元朗將來好戲連場啦。
鍾意就快D Share啦!