掃呢頁CODE去手機

2015年6月8日 星期一

梁朝偉激罕執筆 自爆被周星馳「洗腦」入行 周星馳,梁朝偉,朝偉,



【影帝級影評】梁朝偉激罕執筆 自爆被周星馳「洗腦」入行

2015-06-08 17:00:00



影帝梁朝偉平時寡言,出席活動說話都唔多講一句,點知今日內地網流傳一份5頁長,聲稱係梁朝偉寫嘅影評,好多人第一反應當然係會諗「係咪假o架?」不過此文有梁朝偉簽名之餘,導演爾冬陞亦喺微博引用,仲親口答謝偉仔:「相交多年,知他感性,但沒想到他會為「我是路人甲」寫了篇這麼好的文章。這真是太珍貴的禮物了,謝謝你」換言之,呢篇文係真嘅!

爾冬陞最近以臨時演員做題材,拍咗一部電影《我是路人甲》,仲請咗偉仔去睇試映,偉仔就為呢部戲寫咗一段影評,仲喺文中披露好多入行前嘅秘辛。

原來偉仔喺入行前已經同周星馳係好朋友,仲係被對方說服入行,偉仔寫道:

「多虧一位老友,那段時間一直給我洗腦,每天給我畫各種光怪陸離的藍圖,勸我放棄工作和他一起去考藝員訓練班,我最後被他說動,於是邁出了那一步。

我很感謝那位老友,但我媽當時很生氣,因為她覺得這個叫周星馳的傢伙害他兒子辭掉穩定的工作,去上什麼前途未卜的培訓班,我至今都記得她當時對我說的那句話:「衰仔!我一塊錢都不會給你!」(衰仔,我一蚊都唔會比你!)



偉仔如果冇入行,影迷就損失好大....



原來星爺係靠「洗腦功」叫偉仔入行。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!