掃呢頁CODE去手機

2015年6月10日 星期三

袁嘉敏捱過鐵皮屋 成個童年都失眠 袁嘉敏,





其他影片:>>






有自己一套的袁嘉敏,拍三級片登台受盡難堪,甚至遭人歧視杯葛,都無阻她向上爬決心。捱過經歷和出身,對她亦有深遠影響。

「細個到十一歲住喺鐵皮屋,日曬雨淋,就算死咗都冇人理我哋,覺得係社會上係隱形嘅一群。嗰時對住四面都係鐵皮,啲貓狗行過,樹上啲果實跌落嚟都會好嘈,夜晚根本好難瞓到覺,成個童年我都係失眠。所以自小我就渴望有白色嘅牆圍住我,打風唔使驚,我立志將來要所有鏡頭對住我,燈光完全打喺我身上,因為細個冇人睇到我,到大個要所有人注意我。人望高處係應該,啲人可以住喺度(山頂),點解我唔可以。」袁嘉敏說。
鍾意就快D Share啦!