網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月6日 星期六

「人妻」何傲兒再披婚紗 承認夜會精壯男 何傲兒,



【唔可以嗌「BB」】「人妻」何傲兒再披婚紗 承認夜會精壯男

2015-06-06 17:58:00



何傲兒指同周子揚冇空間發展。

講完娘家——大台無綫,又講下「老公」林建名吖!今日換咗8套婚紗喺會展行婚紗騷嘅何傲兒笑笑口話:「笑話嚟嘅,得啖笑,係關注我嘅人搞嘅gag。我係嫁咗佢間公司,我的名字,大名姓氏。」嘩……

但就連維基都一度被改為何傲兒同林建名結婚,傲兒BB就話:「如果下次再係咁,我就親自上去改!」不過似乎真係好多人想你同大少(林建名)結婚喎,傲兒BB就話:「應該唔會啩……佢係我公司老闆,我同佢只係工作上修成正果。」

但係呢,有報道話你呢個「人妻」背住「老公」偷會精壯熱血男兼舊愛周子揚,密會22小時,男方仲做埋柴可夫。傲兒就解釋:「佢(周子揚)係我舊同事,依家係朋友,發展空間無咩可能。」

咁密會22小時單嘢,傲兒扮傻話:「我都係出騷前先收到呢個消息,我哋成日都係一班朋友唱K打麻雀,我爸爸都知道嘅。同埋佢都車我,冇秘密。」又謂:「爸爸對呢件事冇反應,佢知唔係得我一個。」咁點解周子揚會車你?佢話:「因為順路。而且爸爸冇揸車,

坐的士又好貴。」但有乜嘢證據係同成班朋友一齊先?傲兒BB都係呢句:「爸爸知道,同埋我哋多common friend同同學。」

好喇好喇,呀「人妻」,究竟周子揚係咪想追番你?點知佢話:「

我哋係好朋友,唔會有咩尷尬。」唔係呀,依家係問,周生係咪追番你呀?傲兒就話:「應該唔會,你哋問番佢啦!」又否認公司有施壓。







又話因為爸爸冇車,所以周子揚車佢。





下次再有呢啲事,何傲兒話會親自上去改。



(攝影:沈建程)

鍾意就快D Share啦!