掃呢頁CODE去手機

2015年6月27日 星期六

《魔戒》甘道夫接受同性密友求婚



【同性婚姻合法化】《魔戒》甘道夫接受同性密友「求婚」

2015-06-27 15:17:00



美國最高法院裁定,全美50州同性婚姻合法化,同性伴侶有權在全美國結婚,網民為平權邁進一大步而熱烈歡呼,社交網龍頭facebook及Google都推出「彩虹程式」,慶祝一番,群星亦紛紛於網上貼圖及留言,包括Lady GaGa、Ellen Page及Miley Cyrus等。

曾飾演《變種特攻》的「磁力王」、《魔戒》「灰袍巫師」甘道夫伊恩麥基倫(Ian McKellen),多年前已「出櫃」承認同志身份。消息公佈後,伊恩麥基倫更開心拍短片慶祝,並立刻接受同為演員Derek Jacobi求婚。兩人戴上有彩虹彩帶的帽子,一齊向半空拋彩帶,高呼:「最高法院做得好!」仲播《We are the champion》呢首歌。

其時Derek Jacobi問伊恩麥基倫:「Will you marry me?」伊恩麥基倫即開心地謂:「I Will!I Will!」更謂現在可以了!好感人!但其實兩人只是在戲中拍檔,喺英劇《Vicious》扮演同性伴侶,其實Derek本身已經有一個好穩定嘅伴侶Richard Clifford,二人喺06年已經喺英國登記伴侶關係。而伊恩就好耐都冇講過男伴係邊個。

鍾意就快D Share啦!