掃呢頁CODE去手機

2015年6月24日 星期三

十優港姐麥明詩真名上高登?「可能係最靚嘅高登妹」 麥明詩,港姐,





其他影片:>>






香港小姐競選近年無論規模、形式同認受性都底咗好多,難得今屆彈出十優劍橋生麥明詩(Louisa)同佢嘅女拔同窗龐卓欣(Ada),都算係生色不少。以往港姐嘅參賽者經過第一輪面試之後,都會得到悉心嘅保護,大會亦會統一發放準港姐對外嘅消息,但今屆卻因大會在初選時已公開全體候選者相片貼喺官方網站,任人批評討論,令人質疑大會只求爭取點擊同製造話題。

而今日喺高登討論區入面,就發現自稱係今屆彈出十優劍橋生麥明詩(Louisa)嘅用戶話:「最近有高登巴打提出,我係民間港姐冠軍。容本人再次多謝各巴打絲打一直對麥明詩的支持及幫助。可能係最靚嘅高登妹麥明詩。」不過睇返呢個用戶以前嘅開過嘅po,就會知呢個唔係真係麥明詩,而係一個麥明詩嘅fans,佢開過嘅po都係同麥明詩有關。不過其中幾個po都扮麥明詩,仲聲稱「可能係最靚嘅高登妹麥明詩」,明抄王維基之前嗰招「真名上高登」,不過就fail咗。

另外,大會強制入圍複試佳麗即要簽約嘅新賽例,令一班佳麗退選潮持續,繼巨胸Mandy、Celine同被形容為「膠面人」嘅Judy先後退選後,今日另一位參選者Caylyn WM成為第四位退選者,佢喺facebook自爆:「由過千名參加者被挑選參與首輪面試,再入選進行次輪面試……衷心希望Louisa和Ada都能脫穎而出……雖然與TVB仍有六個月合約,但我選擇繼續我的學業……今日是遴選結果最後限期,我不想等待做後備,世界才是我的大舞台。」

睇番個用戶開嘅PO,都知唔會係麥明詩 學真名上高登?Fail。
「膠面人」Judy退選。
Caylyn WM退選。 巨胸Mandy率先退選。
鍾意就快D Share啦!