掃呢頁CODE去手機

2015年6月27日 星期六

建制派揪出洩密嫌疑犯 政治時事,





其他影片:>>






【後政改時代】

【本報訊】中聯辦主任張曉明前晚要求建制派對群組短訊外洩一事「到此為止」,不要追究,但無法阻止建制派議員私下「捉鬼」。據悉建制派議員已私下鎖定無政黨的謝偉俊是洩密嫌疑犯,立法會內泛民議員也加入「追兇」行列,鎖定身兼港區人大的議員吳亮星疑是洩密「真兇」。謝偉俊昨高調出席電台節目否認指控,強調事件「到此為止」,吳表明「梗係唔係我」。

記者:呂浩然 林俊謙

據知張曉明前晚與建制派議員茶敍時批評,洩漏短訊的行為是「出賣朋友」,希望事件「到此為止」,建制派也不要再糾纏下去,強調身為政治人物應該有政治道德和做人的原則。自由黨方剛更形容,張曉明談及洩密一事時表現很「激氣」。

曾鈺成:不應再去捉鬼

事件主角之一的曾鈺成昨日亦稱,建制派已有共識,「唔應該再去做呢啲所謂捉鬼,(因為)個意義唔大」,重申目前最重要是團結一致,面對未來的挑戰,「唔係再去互相指摘,或者搵一啲、呢啲所謂捉鬼嘅嘢」。

不過建制派似未有放棄追查內鬼,再加上有傳媒前日再披露港區人大的群組短訊內容,令五位身兼港區人大的議員,包括民建聯葉國謙、新民黨田北辰、無政黨馬逢國、廖長江和吳亮星,霎時間成為有嫌疑的洩密者,泛民陣營更將吳亮星視為洩密「真兇」,多名泛民議員私下質疑,吳身為立法會行政管理委員會及政府帳目委員,一直被懷疑向傳媒洩露兩個委員會機密資料,「肯定唔止一次,連建制派都知」。

至於建制派將「捉鬼」矛頭指向謝偉俊。有立會議員稱,謝同為帳委會委員、除一樣曾經疑似洩密外,更有議員私下投訴,以往立法會外訪時發生事件,有傳媒迅速得知內情,不少議員也懷疑是謝「報料」,加上謝一向對事件另一主角葉國謙有意見,又提議建制派「班長」可由建制派政黨輪流擔任,此舉被視為覬覦「班長」一職,更令建制派視謝為頭號嫌疑內鬼。

謝偉俊昨兩度在電台節目否認是洩密者,強調「唔係(洩密者),到此為止喇,我唔想再評論任何嘢喇」,又堅稱自己「從來冇刻意做任何嘢去破壞曾鈺成主席嘅威信、破壞建制派嘅團結」,又指短訊外洩可能是有人把手提電話「周圍擺」所造成,「會唔會係有人攞咗呢?定還是有其他科技?」吳亮星也否認為洩密者,強調「梗係唔係我」,並表示不知誰洩密。

至於五名身兼港區人大立會議員也否認洩密。葉國謙指港區人大在政改表決後對結果有很大意見,另一身兼港區人大立會議員廖長江遂把港區人大群組短訊,轉發到建制派群組,換言之建制派議員亦擁有相關的港區人大群組短訊內容,故洩密者不一定為雙料議員。廖長江則不欲多談事件,只稱「唔好意思,我冇comment(評論)」。

田北辰:爆料者落地獄

田北辰也強烈否認自己為洩密者,「我已經話咗,邊個係爆料者應該打落18層地獄、永不超生,我暫時未想落地獄住」。馬逢國也否認自己為洩密者,「我漏出嚟?係咪因為(群組短訊紀錄內)冇我個名?」他又強調「冇(洩密),唔係(洩密者)」。

建制派無政黨議員林大輝炮轟洩密者所為,「我覺得梗係非常之冇道德,亦都係一個下三流嘅手法」,並覺得要「捉鬼」很難,他又自言相信因果,所以「有做嘅人終歸係俾人知道,而事情嘅真相隨住時間亦會暴露出嚟」。

鍾意就快D Share啦!