網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月28日 星期日

孖鄧麗欣再演情侶 小方怕鬧交戲戲假情真 小方,鄧麗欣,方力申,



小方將於七月與女友鄧麗欣(右上)及葉念琛拍新戲!

next 1/1 pre

小方話今次嘅新戲唔係由頭甜蜜到尾,仲會有鬧交戲!

next 1/1 pre

所以小方搞笑話拍戲嗰陣最好就分開保母車同休息室!

next 1/1 pre

小方怕鬧交戲戲假情真!

next 1/1 pre

小方希望今次嘅推廣活動可以令更多機構聘請殘疾人士!

next 1/1 pre

葉念琛(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手方力申(Alex)出席殘疾人士就業推廣計劃活動,擔任活動大使的他表示希望推廣讓更多機構聘請殘疾人士,並增加他們的見工技能:「殘疾人士係會有耐性同埋會忠心。」問到他有否曾接觸殘疾人士,他表示以前做運動員時有隊友患自閉或智障,至於有否幫過他們找工作,他笑言:「我都係打工仔。(你唱片公司有冇呢類員工?)自己簽咗公司咁耐都冇返過去。(知唔知老闆太太生咗?)知,但冇聯絡方法,會送上祝福。」

Alex透露剛從成都拍完一套懸疑片,並首次飾演父親,七月份將與女友鄧麗欣、葉念琛因《獨家試愛》十周年再度合作新戲,問是否可以再與女友寓工作於拍拖,Alex說:「今次套戲唔係由頭甜蜜到尾,未必咁開心,拍攝嗰陣都係少見啲好。」他笑言屆時最好分開保母車及休息室,自己亦有所擔心:「因為現實好開心,但拍戲會鬧交,怕戲假情真。」

鍾意就快D Share啦!