掃呢頁CODE去手機

2015年6月8日 星期一

嘉玲偉仔合體晒恩愛 嘉玲,梁朝偉,偉仔,劉嘉玲,

穿上透視裝的劉嘉玲配合靚到爆的心情,是晚特別美艷動人。

嘉玲偉仔合體晒恩愛

影后劉嘉玲早前勇奪舞台劇女主角,前晚於半島酒店設宴慶祝,並特別以三個「6」字作為主題,邀請60名賓客,取其「六六無窮」之意。嘉玲由偉仔傍實滿場飛,更揚言對舞台劇癮大發,並已於內地成立工作室,準備大展拳腳。

貴為影后的劉嘉玲,去年參與英皇投資的舞台劇《杜老誌》,有口碑之餘,亦創下41場演出紀錄,早前於《第二十四屆香港舞台劇頒獎禮》更獲得「最佳女主角(悲劇/正劇)」,認真威水!由於嘉玲一直忙碌,直至前晚才有空檔,英皇即悉心為她舉行慶功宴,並鐵定於6月6日下午6時開始,賓客方面亦限定60名,取其「六六無窮」之意,名單則全由嘉玲決定,現場筵開5席。

謝謝君豪臨場相救

一眾星級好友包括關之琳、周麗淇、鍾鎮濤夫婦和曾志偉等於傍晚時分陸續抵達,身穿性感且高貴的透視裝的嘉玲情緒高漲,整晚由老公梁朝偉陪同滿場飛。嘉玲率先於台上發表得獎感受,感謝好友與她一同分享殊榮:「舞台劇係演戲嘅殿堂,能夠得到呢個肯定我非常感動!呢個獎對於我來講意義重大,多謝英皇娛樂不惜成本地支持香港舞台劇!一做41場創下紀錄,多謝楊生重本投資,畀我哋可以有咁華麗製作,又好多謝佢今晚搞咗咁開心派對為我慶祝。」

劉嘉玲手拿舞台劇最佳女主角獎座,與老公梁朝偉恩愛在場內合照。
  • 劉嘉玲手拿舞台劇最佳女主角獎座,與老公梁朝偉恩愛在場內合照。
人緣極佳的劉嘉玲開P慶祝榮登劇后,當然一呼百應!
  • 人緣極佳的劉嘉玲開P慶祝榮登劇后,當然一呼百應!
英皇老闆楊受成(右)與太太陸小曼(左)為嘉玲及偉仔齊齊切蛋糕。
  • 英皇老闆楊受成(右)與太太陸小曼(左)為嘉玲及偉仔齊齊切蛋糕。

同時嘉玲亦點名感激導演毛俊輝及謝君豪激發其潛能,對她嚴厲要求及指點,更指毛Sir對她的要求還比其太太嚴格:「初頭排戲毛Sir咩都話唔得,叫我自己返屋企諗吓點做,君豪就我有咩錯佢臨場都救到我,有佢喺度我定當好多,以後再做舞台劇我都一定要同佢合作!當然仲要多謝梁家輝啦,不過佢今日唔喺香港嚟唔到慶祝。」

於內地成立工作室

據知,英皇正計劃將《杜老誌》移師北京及上海作巡迴演出,望藉此進行中港兩地舞台劇交流,看來未來日子嘉玲理應有排忙。而與澤東經理人公司結束賓主關係兩年多的她,近日於內地成立工作室,為事業打開新里程碑,不過她仍與澤東保持友好關係。

至凌晨一時多,嘉玲、偉仔、嘉玲媽媽、梁李少霞及謝君豪結伴離開,嘉玲表示全晚玩得很高興,問到如此好成績,會否有劇癮再參與舞台劇,嘉玲笑謂:「梗係有,會再演o架!(志偉又飲醉!)係哈哈!」接着便與偉仔等登車離開。

文:影視組

鍾意就快D Share啦!