掃呢頁CODE去手機

2015年6月27日 星期六

為續集鋪路 張繼聰黃翠如突入愛回家 翠如,張繼聰,繼聰,黃翠如,



《壹》仔今期就爆咗《愛.回家》續集有咩人可以留低,又劇透唔少,話晒要令到劇集連接得來唔突兀,今日(6月26日)播出第799集的《愛.回家》,就以「愛.瑜伽」為主題,並安排了續集新角,張繼聰以及黃翠如出現,與有得留低嘅「嚴謹」同「馬壯」見面。

張繼聰嘅角色就設定為嚴謹的中學同學「常健新」,並身兼健身室老闆,喺今集入面指二人於酒吧後相認,未幾就有嚴謹同老婆嫣霞一齊到常健新的健身室參觀,而且黃翠如所飾演的「詩詩」亦都跟著出場。

《愛.回家》中段更播出片段,指由下月6日開始就會「延新愛」,更見到劇中的馬子妮、馬子仁與馬海倫、李楓。新一輯的《愛.回家》,亦是李楓回歸無綫電視的第一部電視劇。
安排於酒吧相遇
張繼聰飾演常健新
嚴謹同馬壯有得留低
新舊角色見面
黃翠飾演詩詩
李楓回歸
鍾意就快D Share啦!