網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月17日 星期三

江華克服情緒低谷:珍惜當下 江華,



江華克服情緒低谷:珍惜當下



其他影片:>>






52歲轉行賣保險 江華克服情緒低谷:珍惜當下

【《蘋果》專訪】現年52歲的江華,從影以來先後拍過不少劇集,其後因為在劇集《西遊記》中演唐三藏而走紅,不過最近十年他淡出幕前,原來當年因為腰患而影響生活,情緒一度出現壓力,反思過後,最後走出陰霾。為承諾而加入保險行業的他,直言每天努力學做人,「凡事謝恩,珍惜當下」更成為他做人的座右銘。

被喻為「比劉德華更加劉德華」的江華,06年有傳他因腰患導致抑鬱症而停工休養,在鏡頭前消失了近十年,江華最近被讀者經本報「爆相爆片」,發現他轉投保誠做保險。久違了的江華,昨日在沙田接受《蘋果》訪問,雖然他依然保存比「比劉德華更加劉德華」的感覺,不過言談間似乎少了一份執着。

對於當年被傳患抑鬱症,他笑着否認說:「傳聞嚟啫,當年拍完《紅拂女》喺北京宣傳,我發作得好嚴重,腰腿出現嘅問題,導致我精神好有壓力,以前諗都唔諗呢啲事,點解一個人行得走得食得瞓得,突然間會變成乜都唔得?嗰陣我習慣咗無論係坐呀、行呀、企呀,十項全能乜都係控制喺自己手度,但係突然做乜嘢都唔得,慢慢就有好多恐懼,跟住又開始諗,我係咪一世都係咁?我好驚,好擔心之後會唔會癱,咁我老婆同仔點?會唔會搵唔到食?」



■江華昨日坦言世界不停轉變,不應將習慣變成一種模式,要學習做水,融入不同環境生活。攝影:葉君海



■江華因為一個承諾而加入保險,新工作令他眼界大開。互聯網圖片



■江華曾因腰患而令精神出現壓力,幸而得太太麥潔文支持。資料圖片

「軟弱時有好多恐懼」

腰患令江華曾經變得好灰,不過他從而反思人生,他說:「嗰一役話你知,對唔住,原來好多嘢唔係你可以決定,有幾多錢又點?幾有才華同幾多人鍾意又點?有啲嘢可以令你乜都冇,我覺得搞唔清楚究竟人生係點?一個人喺軟弱嘅時候,會有好多恐懼襲擊你,之後我信咗耶穌,喺嗰段日子我唔想再拍戲,要調較自己生活,反思人生係乜,直到今日好似有一種起動感覺。」

經歷過後,江華直言目前的生活開心又感恩,他說:「其實你抬頭望一望個天,你會發覺自己實在好渺小,做人有幾叻啫?生老病死又唔可以控制到,我𠵱家有八個字成日提醒自己『凡事謝恩,珍惜當下』,呢個先係最重要,未發生嘅嘢都冇人知,諗嚟都多餘。」慢慢地江華開始想通了,他說:「我喺靜咗呢十年裏面,我學識咗反思,體會咗好多嘢,人生開心唔係好難,只係我哋唔明白,我亦唔知邊一日會再出發,所以籌備咗好多嘢,學識修心養性,從唔同角度去思考,去學習,真係得着好多。」

從沒有放棄拍電影

江華強調自己從來都沒有放棄搞電影,一直有跟投資者傾談,今次加入保險行業,原來背後有一個故事,他說:「我相信每一件事嘅出現,都有佢嘅美意。我有一個好耐冇見嘅朋友,有一日突然搵我見面,食飯嗰晚我問佢做保險做得好唔好,佢話由我識佢嗰日做到𠵱家,連續十年都係頭五位,不過佢話佢嘅團隊只係得佢自己一個,於是問佢點解唔搵人加入,最後傾傾吓佢話如果我肯加入,就會搞團隊,所以咪因為呢個承諾而加入保險。」似乎感覺冥冥中有安排,他笑說:「梗係啦,如果唔係無端端會做保險,不過我諗嘢同其他人有啲出入,主要唔係叫人去買,反而係主動同人做朋友,想識多啲人,呢個係我自己睇法。」

採訪:何慧斯

場地:沙田凱悅酒店



■江華坦言人其實很渺小,他經常提醒自己「凡事謝恩,珍惜當下」。

鍾意就快D Share啦!