掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

邵仲衡拍三級片冇問題:唔可以為裸而裸 邵仲衡,



邵仲衡放話唔介意拍三級片,但劇本就最重要。

next 1/1 pre

邵仲衡承認太太對佢復出有微言。

next 1/1 pre

邵仲衡

next 1/1 pre

趁神劇《大時代》重播復出的藝人邵仲衡到電台接受訪問,他表示將會為同志話題節目《攣直後援會》擔任嘉賓,節目舉行「最想變攣男星」選舉,結果邵仲衡成功當選第三位,他笑說:「我唔介意,但一睇就知我唔係,我最鍾意女人!」

問可會接拍同志角色?他說:「同性戀唔係問題喎,就算女性三級片都唔緊要,睇劇本啦,裸露係演員嘅一部分,唔可以為裸而裸,好似《斷背山》咁,大家唔會睇完覺得唔舒服,唔覺兩個男人親熱有咩問題。」

承認太太有微言

他又透露最近接拍了電台劇集,劇本涉及社會問題,並大讚片酬不錯。問是否加價?他說:「係佢哋提出個價,其實應該要進步啦,對演員好啲,至少啱番個通漲數目,以往對演員都有欠公理,廿年前去拍一日得千五蚊,早排去拍都係得千五蚊。」他指劇組正接洽林韋辰等好戲之人拍攝。

問太太是否仍對他復出幕前有微言?他說:「唔OK都唔得,互相尊重,佢唔習慣我同啲女演員有觸碰,我等佢習慣。」

鍾意就快D Share啦!