網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月28日 星期日

王菲全面停工 幫童童出碟定懷鋒種? 童童,王菲,竇靖童,





其他影片:>>






有陳家瑛(Katie)做燈塔,但王菲依然緊張,童童每次完成新歌,都會先給媽咪試聽攞意見。

「阿菲近年大部分時間都留喺北京陪霆鋒,之前傳佢有BB,阿菲就更低調,佢本來應承咗劉國昌拍《陳華傳》,仲指定要同劉青雲合作,不過突然變卦唔接。部戲預咗八月底開,批文都出晒,阿菲推咗,而家搵緊周迅,如果周迅都唔得,就未必開得成,因為青雲得八月底個期可以。」知情者說。

至於有指王菲準備在今年舉行巡迴演唱會,並安排正式入行的童童在個唱中演出,但因為王菲突然全面停工,個唱亦無限期押後。

「如果阿菲開個唱,Katie就好唔得閒,因為佢一定負責製作,亦變咗冇時間理童童嘅嘢,童童初次出碟,阿菲一定要Katie睇到實,所以根本冇可能今次做巡迴。」王菲身邊人說。

咁究竟王菲呢次停工,係為咗童童定真係大咗肚呢?定係嚟個一箭雙雕呢?真係有待時日分曉
鍾意就快D Share啦!