掃呢頁CODE去手機

2015年6月30日 星期二

紅衫肥大媽 童話式曬Bra





其他影片:>>






巡遊期間,大媽專心曬Bra(讀者李先生攝)

帶你進入奇妙世界、充滿童話幻想的迪士尼樂園,昨日發生非一般想像的如幻是真事件!一名身型肥胖的紅衣「大媽」,公然在巡遊進行期間、悠揚的Flight of Fantasy樂韻中,在樂園內曬胸圍及內褲,《蘋果》讀者偶遇事件,極為側目。

「我睇到都好詫異,咁核突嘅,擺啲咁嘅嘢喺度!」一家大細去迪士尼樂園玩的李先生,口中所講的核突嘢,就係一位大媽在樂園涼亭內晾曬的胸圍內褲。「有Bra、紅白間底褲、長褲...」李先生稱,當時大概是下午4時,巡遊已經開始,他與家人剛進入樂園,就在美國大街入口與火車站之間的涼亭,準備搵個靚位影相時,發現該堆內衣褲,於是立即按動相機快門。

李先生表示,職員很快便發現有人晾曬內衣褲,立即勸喻一位大媽把它們收起,但大媽收起後不久,又在另一邊欄杆再把內衣褲拿出來晾曬,職員發現再上前干涉。「好不滿,大家嚟玩,唔係屋企樓下,冇理由擺啲咁嘅嘢出街,自己屋企咩?真係有損市容!」李先生無法猜測大媽用意,無奈地說:「可能天氣熱玩到濕晒啩!」據李先生觀察,未見大媽有朋友同行,又說:「聽到佢講國語」。

鍾意就快D Share啦!